fallback

Renault и Nissan сливат четири основни функции на алианса

Целта е постигане на икономии в размер на минимум 4,3 млрд. евро

11:20 | 18.03.14 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Алиансът Renault-Nissan обяви, че от 1-и април ще стартира инициативата си за сливане в четири ключови области, с което се цели постигането на годишни синегрии от минимум 4,3 млрд. евро към 2016 г.
Управленските екипи и директорските бордове на Renault и Nissan са финализирали плановете за сливане след консултации с представители на работниците. Първоначално, през януари, алиансът лансира проучвателни проекти за сливане в четири ключови области: инженерство, производство и управление на веригата за доставки, покупки и човешки ресурси. Според плана тези функции ще бъдат съвместно управлявани от Renault и Nissan чрез новоназначен изпълнителен вицепрезидент на алианса, ръководещ всяка една функция, и нов изпълнителен комитет, който да наблюдава сливането. “Сливането в тези четири ключови бизнес функции ще доведе до моментално увеличение на ефикасността и ще подпомогне за постигане на конкурентни мащабни икономии", каза Карлос Гон, председател и изпълнителен директор на Renault-Nissan. "След това синергиите ще ни позволят да дадем на клиентите по-високостойностни автомобили и да останем водещи в областта на иновациите”. За инженерството ще отговаря Цуйоши Ямагучи, директор на алианса за платформи и части. Шохеи Кимура поема производството и управлението на веригата за доставки, Кристиан Ванденхенде - покупките, а Мари-Франсоа Дамесин ще ръководи отдел човешки ресурси. Съвместната дейност на Renault и Nissan стартира на 27 март 1999 г., когато бе основан алиансът.  А конвергенцията в четирите ключови бизнес функции е последната стъпка в 15-годишната еволюция на Renault-Nissan Alliance. Алиансът между Renault и Nissan е най-дълго просъществувалото и най-производителното междукултурно сътрудничество в автомобилната индустрия. Компаниите вече интегрираха няколко функции и подразделения, включително информационни технологии, логистика, обмитяване и търговия. Renault-Nissan Alliance се нарежда сред четирите най-големи в света автомобилни групи по отношение обема на продажбите. Компанията има партньорства и съвместни предприятия с Daimler, Mitsubishi, AvtoVAZ, Ashok Leyland и Dongfeng. Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 21:28 | 11.09.22 г.
fallback
Още от Новини виж още