Алиансът Renault-Nissan обяви, че от 1-и април ще стартира инициативата си за сливане в четири ключови области, с което се цели постигането на годишни синегрии от минимум 4,3 млрд. евро към 2016 г.
Управленските екипи и директорските бордове на Renault и Nissan са финализирали плановете за сливане след консултации с представители на работниците. Първоначално, през януари, алиансът лансира проучвателни проекти за сливане в четири ключови области: инженерство, производство и управление на веригата за доставки, покупки и човешки ресурси. Според плана тези функции ще бъдат съвместно управлявани от Renault и Nissan чрез новоназначен изпълнителен вицепрезидент на алианса, ръководещ всяка една функция, и нов изпълнителен комитет, който да наблюдава сливането.
“Сливането в тези четири ключови бизнес функции ще доведе до моментално увеличение на ефикасността и ще подпомогне за постигане на конкурентни мащабни икономии", каза Карлос Гон, председател и изпълнителен директор на Renault-Nissan. "След това синергиите ще ни позволят да дадем на клиентите по-високостойностни автомобили и да останем водещи в областта на иновациите”.
За инженерството ще отговаря Цуйоши Ямагучи, директор на алианса за платформи и части. Шохеи Кимура поема производството и управлението на веригата за доставки, Кристиан Ванденхенде - покупките, а Мари-Франсоа Дамесин ще ръководи отдел човешки ресурси.
Съвместната дейност на Renault и Nissan стартира на 27 март 1999 г., когато бе основан алиансът. А конвергенцията в четирите ключови бизнес функции е последната стъпка в 15-годишната еволюция на Renault-Nissan Alliance.
Алиансът между Renault и Nissan е най-дълго просъществувалото и най-производителното междукултурно сътрудничество в автомобилната индустрия. Компаниите вече интегрираха няколко функции и подразделения, включително информационни технологии, логистика, обмитяване и търговия.
Renault-Nissan Alliance се нарежда сред четирите най-големи в света автомобилни групи по отношение обема на продажбите. Компанията има партньорства и съвместни предприятия с Daimler, Mitsubishi, AvtoVAZ, Ashok Leyland и Dongfeng.
Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg
Управленските екипи и директорските бордове на Renault и Nissan са финализирали плановете за сливане след консултации с представители на работниците. Първоначално, през януари, алиансът лансира проучвателни проекти за сливане в четири ключови области: инженерство, производство и управление на веригата за доставки, покупки и човешки ресурси. Според плана тези функции ще бъдат съвместно управлявани от Renault и Nissan чрез новоназначен изпълнителен вицепрезидент на алианса, ръководещ всяка една функция, и нов изпълнителен комитет, който да наблюдава сливането.
“Сливането в тези четири ключови бизнес функции ще доведе до моментално увеличение на ефикасността и ще подпомогне за постигане на конкурентни мащабни икономии", каза Карлос Гон, председател и изпълнителен директор на Renault-Nissan. "След това синергиите ще ни позволят да дадем на клиентите по-високостойностни автомобили и да останем водещи в областта на иновациите”.
За инженерството ще отговаря Цуйоши Ямагучи, директор на алианса за платформи и части. Шохеи Кимура поема производството и управлението на веригата за доставки, Кристиан Ванденхенде - покупките, а Мари-Франсоа Дамесин ще ръководи отдел човешки ресурси.
Съвместната дейност на Renault и Nissan стартира на 27 март 1999 г., когато бе основан алиансът. А конвергенцията в четирите ключови бизнес функции е последната стъпка в 15-годишната еволюция на Renault-Nissan Alliance.
Алиансът между Renault и Nissan е най-дълго просъществувалото и най-производителното междукултурно сътрудничество в автомобилната индустрия. Компаниите вече интегрираха няколко функции и подразделения, включително информационни технологии, логистика, обмитяване и търговия.
Renault-Nissan Alliance се нарежда сред четирите най-големи в света автомобилни групи по отношение обема на продажбите. Компанията има партньорства и съвместни предприятия с Daimler, Mitsubishi, AvtoVAZ, Ashok Leyland и Dongfeng.
Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.


Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Черно море потопи ЦСКА в дъжда на "Тича"
Скоро: Озоновата дупка ще изчезне непълно
Тъжна вест! Почина един от най-големите архитекти в историята
Какво време ни очаква в неделя?
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
Глобата от 140 милиона долара на Мъск показва, че ЕС губи самообладание
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
Германия ускорява мерките срещу дронове - зачестяват инцидентите на летищата
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Българската икономика расте 2-3 пъти по-бързо, отколкото средната на европейско ниво
„Черно море” потопи ЦСКА в деня на моряците
Оставка на правителството няма да е заплаха за България в Еврозоната
„Байерн” надигра „Щутгарт” с хеттрик на Кейн
Божидар Божанов: По всичко изглежда, че провокаторите са действали с МВР