fallback

Вл. Алексиев: Хората промениха отношението си към Kia

Искаме да сме лидер не само в проектирането, но и при технологиите, заявява ръководителят продуктови комуникации в Kia Europe

15:27 | 20.02.15 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Една от най-важните позиции в Kia Europe е поверена на Владислав Алексиев. Той е ръководител продуктови комуникации в компанията, която през последните години се развива с много бързи темпове. Алексиев се срещна с екипа ни по време представянето на новата Kia Sorento в Испания и с радост се съгласи да отговори на въпросите на Automedia. - Как един българин стигна до висока длъжност в глобална компания, каквато е Кia? Още от дете се запалих по автомобилите и технологиите и успях да запазя тази страст и досега. В началото това бе нещо като хоби, но впоследствие се превърна в моя професия и това ме прави много щастлив. Все още вярвам, че всеки човек може да успее в своята професия, стига да работи със страст и отдаденост. Това е най-важното качество, което човек трябва да притежава. Националната принадлежност също е нещо хубаво и съм щастлив да я показвам - на бюрото ми е поставено знамето на България като символ, който да показвам на останалите. А също така и напомням на себе си за произхода си. - Как започна всичко за вас? Още от дете живея в Германия, където завърших училище и започнах следването си. Като част от учебната си програма попаднах в BMW в Мюнхен и тогава реших да се насоча към автомобилната промишленост. Започнах в Honda Motors Europe (North) през 2001 г., а през 2003 г. се прехвърлих в централата на Mitsubishi Motors за Европа в Амстердам. След 3 години и половина се завърнах в Германия, където започнах работа в току-що създадената Kia Motors Europe във Франкфурт. Първоначално бях продуктов мениджър на отделни модели, а от януари 2014 г. съм ръководител продуктови комуникации в Kia Motors Europe. - Как гледат в Кia на един българин? Сигурно помага фактът, че в компанията работят хора от много националности? Да, със сигурност фактът, че има толкова много хора от различни националности помага вратите да бъдат отворени пред всички. Най-важното обаче е човек да се възползва от дадените му шансове и аз съм щастлив, че успях да го направя. Поради факта, че има толкова много различни народности в отдела, ние даваме гласност на този факт и ежедневно си правим шеги за типичните характеристики или клишета за различните нации. Затова може да се каже, че "българският манталитет" винаги присъства. Впрочем в Kia Motors Europe вече работят трима българи плюс един стажант. - С какво Кia се различава от другите автомобилни компании, в които сте работили преди това? Благодарение на опита ми в азиатски автомобилни компании през последните 12 години, мога да кажа, че днес съм способен да идентифицирам някои от типичните характеристики за Kia в сравнение с другите марки. Не е случайност, че Kia е един от най-бързо развиващите се брандове в Европа - това се осъществява благодарение на огромната амбиция и главозамайващата скорост на корейците. Те са изключително фокусирани и непрекъснато полагат усилия да бъдат на върха. Едва ли има друга компания, която съществува и функционира изцяло при спазване на своя девиз "Силата да изненадаш". Дори ние - като служители, които знаем как се случват нещата, понякога успяваме да се изненадаме колко бързо се вземат решенията и колко бързо проектите биват одобрени и реализирани. Всичко това е отражение на съвременната корейска култура, която е изградена върху ежедневни предизвикателства - колкото по-голямо е предизвикателството, толкова по-силна е волята то да бъде изпълнено.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 23:17 | 13.09.22 г.
fallback
Още от Новини виж още