- Като стана дума за предизвикателства, кои са най-сериозните, които срещате по време на работата си?
Много е забавно, но характеристиките, които описах по-горе, са едновременно и най-големите предизвикателства за колегите от Европа. Ние, европейците, сме изобретили автомобилите, двигателите, силовите агрегати, технологиите и т.н. преди повече от 100 години и съществуваме в един много зрял пазар, който включва клиентите по света с най-високи изисквания. Същевременно като служители на Kia за нас най-важното е изпипването на всеки детайл. За някои това може да изглежда дребнаво, но дори най-маловажните аспекти на работата трябва да бъдат анализирани и обсъдени, което отнема време. С такова обаче почти не разполагаме, така че най-важното е да се научим хем да бъдем прецизни, хем да действаме бързо.
- Промениха ли хората отношението си към Кia, чиито модели преди години бяха приемани с недоверие от масовата публика? И ако има промяна, на какво се дължи тя?
Мога да кажа смело, че хората наистина промениха отношението. Пускането на пазара на първото поколение Cee’d в края на 2006 г. отбеляза започването на нова ера за Kia в Европа. През следващите години цялата гама от модели беше подменена един по един, а Петер Шрайер зададе нови стандарти по отношение на езика и идентичността на дизайна. Освен това ние въведохме водеща в индустрията 7-годишна гаранционна програма и само за 9 години успяхме да удвоим броя на продажбите си. Всичко това означава, че клиентите на Kia се увеличават. А основните причини за това са дизайнът, високите технологии и качеството на нашите модели.
- Какви са глобалните амбиции на марката и има ли някакъв конкретен план като достигане на брой продажби или пускането на нови модели на пазара, по който да се работи?
Както казах, скоростта и стремежът за постигане на най-високи резултати са основни елементи в корейската култура. Освен това свързаните с бранда елементи ни дават отговора относно посоката, в която ще продължи "приказката" на Kia. Следващата крачка е сериозна офанзива в областта на силовите агрегати и технологии. Самият факт, че групата Hyundai/Kia Motors привлече на работа Албърт Бирман, бивш изпълнителен директор за развитие на подразделението M Power на BMW, подчертава амбициите на марката да се превърне в лидер не само по отношение на проектиране, но също и по отношение на технология и технически характеристики.
- Как един човек, отдаден до такава степен на автомобилите, си почива?
Приятелите ми често казват, че не мисля за нищо друго, освен за автомобили. Опасявам се, че това е вярно - аз наистина прекарвам много време в четене и разговори относно автомобили. Имам чудесна колекция от книги и енциклопедии за леки автомобили, обичам да присъствам на състезания с малолитражни автомобили и състезания с ретро-коли. Същевременно обаче имам и семейство с 3 деца, които също искат моето внимание. Затова съм щастлив, че преди 4 години мой приятел, който е и президент на местния футболен клуб (SV Germania Ockstadt), ме покани да работя с деца. Присъединих се към треньорския щаб и уча децата, сред които е и моят син, на футбол. Те са на по 10 години и съм много щастлив, че мога да ги науча на играта. Чрез футбола си почивам от натоварванията в работата ми.
Още статии от света на автомобилите четете в Automedia.bg
Вл. Алексиев: Хората промениха отношението си към Kia
Искаме да сме лидер не само в проектирането, но и при технологиите, заявява ръководителят продуктови комуникации в Kia Europe
15:27 | 20.02.15 г.Владислав Алексиев при премиерата на новия Sorento. Снимка: Automedia.bg
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
напиши коментар
-
Кадър на деня за 1 май
-
Изявленията на Пауъл само за кратко подкрепиха търговията на фондовите пазари в САЩ
-
Федералният резерв задържа лихвата, опасявайки се от растежа на инфлацията
-
"Булгартрансгаз" отвори офертите за Вертикалния газов коридор
-
J&J опитва да се договори с ишците по делата за пудрата, причиняваща рак
-
Правителството се отказа от решението за строежа на частна детска болница
-
Какво ако Русия спечели в Украйна? Попитайте Грузия
-
Затрудненията на Германия да изчисти веригите си за доставка са поука за Европа
-
Дронове спряха работата на една от най-големите рафинерии на "Роснефт"
-
Covid породи огромен ръст в продажбите на яхти, сега част от тях се връщат на пазара
-
Надеждите за спиране на огъня в Близкия изток продължават да понижава цените на петрола*
-
Подемът при европейските акции наподобява този от средата на 90-те
Специални проекти виж още
Още от Новини виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Изявленията на Пауъл само за кратко подкрепиха търговията на фондовите пазари в САЩ
-
Федералният резерв задържа лихвата, опасявайки се от растежа на инфлацията
-
Европейските борси затвориха на червено празничната сесия на 1 май
-
Силните капиталови съотношения не гарантират на банките, че няма да фалират
-
Wall Street отчита разнопосочна търговия в очакване на решението на Фед за лихвите*
-
Американските компании са добавили 192 хил. работни места през април