Директорът на отдела за стратегическо развитие във Volkswagen AG Михаел Йост ще напусне поста си след повече от десет години в германската автомобилна група, съобщава Ройтерс, цитирайки Йост.
Той възнамерява да се фокусира върху изграждането на интелигентни лодки със своето семейство.
„От 1996 г. се радвам на брака и семейството ми само през уикендите. Сега коронавирусът ме задържа вкъщи и разбрахме, че можем да живеем заедно. Искам да остана тук. Благодаря на всички и се извинявам, ако понякога е било „твърде много“, споделя Йост.
По данни от профила му в LinkedIn той се присъединява към звеното на Volkswagen Skoda през 2010 г., където изпълнява длъжността на ръководител на отдела за продуктова стратегия, като през 2015 г. се прехвърля в едноименната германска марка като директор „Стратегии“.
През 2018 г. Йост става ръководител на отдела за стратегически продукти във Volkswagen, помагайки на групата да се превърне в световен лидер при електрическите превозни средства.
"Какво следва? След интелигентните автомобили това вече са интелигентни лодки, морската ми страст, на която искам да се посветя заедно със семейството ми“, посочва Йост.
Той може да бъде наследен от Гернот Дьолнер, вицепрезидент на продуктовата линия Panamera в звеното на VW за луксозни автомобили Porsche, споделя източник, запознат с темата, който потвърждава новината за напускането на Йост.


Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
Спартак загуби от Левски с 1:3 под дъжда на "Коритото"
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Благомир Коцев: Свободата на духа и чистата съвест носят истинската свобода
Оля Ал-Ахмед: Историята може да се пише и в стихове
“ДПС-Ново Начало" организира митинг "НЕ на манипулациите!"
27-годишен е загинал при челен сблъсък между кола и бус край Велинград
преди 4 години Ханса вече не продава качествени коли продава коли със слoжна електроника която изисква скъпо поддържане. Мисля,че са на тоя принцип " всичко ще върви така както беше да сега разликата е ,че преди качеството беше на преден план а сега не качеството а печалбата"..Ние сме като страна и фирма имаме достатъчно висок рейтинг така,че хората ще продължават да ни вярват а ние винаги ще сме печеливши.(имам предвид повече от 30 милиарда Евро глоба са платили и още имат да плащат) отговор Сигнализирай за неуместен коментар