IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Snapchat започва партньорство с платежната услуга Square

Потребителите на услугата мобилни съобщения ще могат да си изпращат пари чрез нея

17:57 | 19.11.14 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Услугата за изпращане на мобилни съобщения Snapchat започва да си партнира с платежната услуга Square, за да помогне на потребителите си да си изпращат пари помежду си, пише Cnet.

Необичайното партньорство дава на Snapchat нова функция, каквато големите ѝ конкуренти Twitter и Facebook нямат.

Системата е изключително проста – създава се съобщение, използва се знака за долар и се посочва сумата.

"Продуктът, който виждате днес, е бърз, забавен и изключително лесен“, посочва Snapchat в изявление.

Ходът бележи новите усилия на Snapchat да разшири бизнеса си отвъд изчезващите съобщения. През трите години от стартирането си Snapchat се превърна в синоним на нови вид социални мрежи, които се фокусират върху простата комуникация чрез снимка или видео. Компанията твърди, че потребителите ѝ изпращат 700 млн. снимки и видеа дневно. Snapchat е популярна с това, че разполага с функция за изтриване на данни, включително текстови съобщения и изображения, след като те са разгледани от получателя.

Новата услуга свързва две големи тенденции. Първата е свързана с популярността на Snapchat сред 14-34-годишните по данни на компанията за проучвания eMarketer. Възрастовата група е най-голямата, която не разполага с банкови сметки според проучвания на Federal Deposit Insurance Corporation. Snapchat обаче ще помогне това да се промени.

Мобилните плащания отдавна набират сили отчасти благодарение на популярността на смартфоните и услуги като Apple Pay и Google Wallet. Само в САЩ се очаква мобилните разплащания почти да нараснат почти тройно до 142 млрд. долара през 2019 г. За сравнение тази година те достигат 52 млрд. долара според Forrester.

Една от компаниите, които стоят в центъра на тази нова тенденция, е Square. Първоначално тя беше известна със своя мобилен четец на кредитни карти, предназначен за много малки компании. След това разшири услугите си, включвайки плащания чрез дебитни карти. Square Cash, както се казва услугата, беше пусната преди година, за да помогне на потребителите да си изпращат пари един на друг по имейл или чрез текстови съобщения.

Разбира се, Square не е уникална. PayPal предлага подобна услуга с Venmo.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 07:02 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Социални мрежи виж още

Коментари

Финанси виж още