Facebook представи редица нови рекламни продукти в неделя, повечето от които са насочени към привличането на телевизионните рекламодатели в социалната мрежа, която в момента има 1,5 млрд. потребители, предава Ройтерс.
Новите рекламни възможности, по-голяма част от които ще бъдат достъпни и в Instagram, са създадени така, че да се възползват от силните страни на социалната мрежа при ползването ѝ през мобилни устройства. Facebook има най-популярното приложение за смартфони в света и генерира повече от три четвърти от своите 10 млрд. годишни рекламни приходи именно от мобилното си потребление.
Facebook се опитва да убеди рекламодателите, особено тези, които използват видео, че техните средства ще бъдат по-добре похарчени в мобилни платформи, отколкото в телевизията, тъй като потребителите, особено по-младите, прекарват повече време на телефоните си, отколкото в гледане на телевизия.
Внедряването на новите продукти се случва в навечерието на 12-атата Седмица на рекламата в Ню Йорк, която се провежда от днес до петък и събира най-големите рекламодатели и компании в света.
В неделя Facebook обяви още, че има 2,5 млн. активни рекламодатели, в сравнение с 2-та млн., които имаше през февруари.
Разходите за дигитална видео реклама нарастват бързо, а според eMarketer ще скочат с 13% до 2019 г., достигайки близо 15 млрд. долара. Тези за телевизионна реклама ще нараснат с 2% през същия период до 78 млрд. долара.
“Facebook слуша рекламната общност и ѝ дава това, което иска”, твърди Дебра Ахо Уилямсън, анализатор на социалните мрежи в eMarketer.
В телевизията рекламодателите могат да плащат за реклами въз основа на това до колко хора ще достигнат те - подход, който Facebook възприе, за да улесни прехода между телевизионните разходи и тези за дигитална реклама. Освен това социалната мрежа може да насочва рекламите към много специфични аудитории, като жените между 18 и 35 години, които са пазарували от определен уебсайт. Подобни неща телевизията не може да прави.
Сред новите реклами има такива, които имат за цел да достигнат до по-голям брой хора, за да помогнат за утвърждаването на името или марката на компанията. Освен това рекламодателите ще могат да анкетират потребителите на мобилни устройства дали са видели дадена реклама. Тази услуга преди беше достъпна само на настолни компютри.


Учениците в Германия скочиха срещу закона за военната служба
Варна отбеляза Никулден с молебен за здраве и рибен курбан (СНИМКИ)
ИАМА: Дипломатите да уточнят как танкерът Kairos е докаран в български води
300 бойци от 21 държави се включиха във финалния SENSHI лагер за годината
Костадинов зове за бойкот на Евровизия
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Империята на китайските пристанища, част 5
Как чуждестранните автомобилни гиганти могат да се закрепят на китайския пазар
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Мелони иска закон, който "да се справи с джендър идеологията"
Почина Франк Гери, най-известният архитект на своето време
Последният ужас на Мерилин: Братът на Кенеди я души с възглавница в деня на смъртта ѝ
HR експерт: Бонусите са ключов инструмент за мотивация на служителите
Фермерският протест: Отново спряха движението през ГКПП "Кулата" на ТИР-ове