fallback

Сандбърг отговори на безпощадната критика, че е свръхконтролиращ шеф

Главният оперативен директор на Facebook обясни, че е изискваща към своите служители и защити бизнес модела на компанията

16:11 | 28.02.20 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

В първото си интервю след излизането на книгата на Стивън Леви „Facebook: The Inside Story”, главният оперативен директор на Facebook Шерил Сандбърг се защити от твърденията в книгата, че е прекалено контролираща, обсебена от публичния си имидж и склонна да крещи на служителите си, пише CNBC.

"Аз съм изискващ шеф, труден шеф. Смятам, че съм справедлив шеф. Но съм изискваща“, заяви Сандбърг в интервю за подкаст на NBC News.

В 50-минутния разговор, записан в централата на Facebook в Менло Парк, Сандбърг коментира отношенията си с Марк Зукърбърг, както и щетите, нанесени на публичния ѝ имидж. Освен това потвърди, че е ангажирана с това да остане в социалната мрежа дългосрочно.

"Толкова искам светът да види Марк, който аз познавам“, коментира Сандбърг. „Марк е изключително, изключително талантлив човек. Той има страхотен усет за продукта... Хората смятат, че той не разбира хората. Това е напълно грешно“.

"Не прекарваме време, притеснявайки се за нашия публичен имидж“, посочва тя. „Проблемът не е какво мислят хората за мен лично или за Марк. Въпросът е как се справяме като компания? Как предлагаме една чудесна услуга и как предотвратяваме част от щетите?“.

Освен това Сандбърг направи най-категоричната защита на бизнес модела на Facebook до момента и на събирането на лични данни, които по думите ѝ е необходимо, за да се предлага по-добро съдържание и по-добро преживяване, свързано с рекламите, на потребителите.

„Има нарастващи притеснения, базирани на липсата на разбиране, че използваме информацията за хората по лош начин. Продаваме я. Даваме я. Извършваме нарушения. Нито едно от тези неща не е вярно. Ние не продаваме данни“, коментира Сандбърг. „Ето какво правим: Взимаме информацията ви и ви показваме персонализирани реклами... едно доста по-добро преживяване“.

Същевременно Сандбърг разкри, че ще защитава бизнес модела на компанията в реч по-късно тази година. Ходът за публично обяснение за събирането на данни от Facebook бележи промяна в компанията, която в миналото не шумеше много около тези практики.

"Всъщност това е едно от най-важните неща, които искам да направя тази година“, твърди Сандбърг. „Ще направя голямо изявление следващия месец. Трябва да излезем и да обясним ясно бизнес модела си“.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 04:07 | 14.09.22 г.
fallback
Още от Социални мрежи виж още