Онлайн пазаруването предлага начин за отслабване на влиянието от промените, направени от Apple. Чрез разработването на канали за търговия в своите приложения Meta може да измерва ефективността на рекламите в собствените си услуги и да си върне част от загубените данни. Потенциалът е значителен. Amazon.com, която доминира в електронната търговия, отчете 7,88 млрд. долара рекламни приходи за последното тримесечие, с 23% повече спрямо същия период година по-рано.
Meta не дава разбивка на резултатите от бизнеса си с електронна търговия, но главният изпълнителен директор Марк Зукърбърг наскоро каза, че компанията наскоро се е сблъскала с оттегляне от онлайн пазаруването. Други онлайн търговци като Amazon също говорят за подобно забавяне на бизнеса предвид вдигането на рестрикциите, наложени заради Covid-19, а хората се връщат към пазаруването във физически магазини в последните месеци.
„Други предизвикателства са по-широките макротенденции като отслабването на електронната търговия след ускоряването, което видяхме по време на пандемията“, каза Зукърбърг.
Сред най-значимите оттегляния от екипа са тези на вицепрезидента на бизнеса и операциите, свързани с търговия Джийн Алстън, който наскоро е обявил, че ще си тръгне от компанията, твърдят източници, запознати с въпроса. Алстън беше отговорен за цялостната стратегия и екипите за търговски продукти в портфолиото от приложения на Meta.
Рой Тайгър, вицепрезидент на инженерните процеси, свързани с търговията, в компанията, също е обявил във вътрешните системи на фирмата, че се оттегля, допълва друг източник. Еди Гарсия, който по-рано беше главен продуктов мениджър на Sam’s Club и постъпи в Meta през миналия юни, за да управлява Marketplace, напусна през март. Наскоро той стана главен продуктов директор на eBay.
Крил Оланиран е потребител, който искал да създаде Instagram Shop за своя моден бранд Vital Clothing. Този процес изисква настройки както във Facebook, така и в Instagram, в случая на Оланиран и в Shopify – канадска компания за онлайн търговия, която ползва, за да хоства онлайн магазина си. „Това беше моментът, в който за първи път осъзнах, че това е много по-сложно, отколкото си мислех“, казва той.
След като прави нужните промени в своите акаунти във Facebook и Instagram, свързвайки ги с продуктовия си каталог в Shopify и получава одобрение да продава, Оланирaн не успява да накара всичките си продукти да се появят в магазина. По думите му така и не е успял да разбере какви точно промени трябва да направи, така че целият му продуктов каталог да се появи.
„Смятате, че има някакъв вид достъпен метод за поддръжка, но след като опитах сам да реша проблема, стана пределно ясно, че нещата са точно обратните“, казва той. Meta твърди, че компаниите могат да получат подкрепа по редица начини, като посочва онлайн центъра си за помощ.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Дейвид Бут: Хората не вярват особено на алгоритмите
Дейвид Бут: Трендът е към услуги срещу такса, вместо комисионна
Дейвид Бут: Някои щати изискват да се инвестира извън Китай
Cambricon ускорява работа по AI в Китай и разчита на подкрепа
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Меган Маркъл се свързала с баща си след ампутирането на крака му
Урсула и Мерц на крака при белгийския премиер за руските активи
МААЕ: Защитният саркофаг на АЕЦ Чернобил е повреден от дрон
Празнуваме Никулден, над 200 000 българи черпят днес
Прекроеният Бюджет 2026 е факт, какво предвижда и какво премахнаха?