Оланиран в крайна сметка се отказва от идеята да има Instagram Shop. „Започнах процеса по създаването на магазин в Etsy, който да имам в комбинация с моя уебсайт“, посочва той. „Всичко се свежда до това дали си заслужава времето ми“.
Наскоро Meta започна да показва промоция на Instagram потребителите, като им предлага 20% намаление при направата на първата им онлайн поръчка през социалната мрежа. Нещо повече, компанията иска да разшири възможностите за показване на реклами във функциите Facebook и Instagram Shops – формат, който представи през юни 2021 г. и в който рекламите препращат потребителите към подбрани колекции от магазини или уебсайтове на компании.
Има около 200 търговци, които участват в ранно тестване на тази опция, твърди служител на Meta.
За много от добре утвърдените търговци на дребно и марки Facebook и Instagram Shops представляват примамлив поглед в бъдещето. Майкъл Караниколас, съосновател и съизпълнителен директор на модната марка Revolve Group, подкрепяна от инфлуенсъри, през май каза пред инвеститори, че Instagram Shops има „много малък“ принос към финансовите резултати на компанията. „Смятаме, че в дългосрочен план (пазаруването в Instagram) е част от общата група от опции, които ще предлагаме на нашия клиент“, коментира той.
Кевин Гулд, основател и главен изпълнителен директор на Kombo Ventures, холдингова компания с брандове, които продават продукти в Instagram, твърди, че би искал да види как Meta провежда по-голяма информационна кампания, представяйки магазините в Instagram и Facebook на потребителите. По-добрата интеграция с Shopify и добавянето на фунции, като кодове за намаление, биха направили предложенията на Meta в областта на търговията по-привлекателни, посочва той. Facebook казва, че е добавила някои опции за промокодове в края на 2020 г.
Някои търговци се радват на ръст на продажбите през Instagram Shops и Facebook Shops.
Facebook и Instagram носят около 50% от приходите на BlendJet – компания за портативни блендери, твърди главният ѝ изпълнителен директор Райън Памплин. Но по-голямата час от средствата идват от реклами, които насочват потребителите към сайта на компанията. През последните месеци тя има ръст на продажбите директно в магазините си във Facebook и Instagram, допълва Памплин. Тази година до април продажбите на BlendJet в търговските функции на Meta са скочили с 300% в сравнение със същия период на миналата година, коментира още той.
Памплин отдава това на редица функции за пазаруване, които Meta добави, включително писането на отзиви за продукти и разширяване на описанията на артикулите. Памплин твърди, че част от важните функции обаче още липсват, най-вече възможността за добавяне на повече от една снимка за всеки цвят на продукта или добавянето на видеа на стоките. Но все пак той има вяра в екипите за търговия на Meta.
„Участвам като рекламодател от доста дълго време и ползвам всичко, което са пуснали“, посочва Памплин. „И, знаете ли, лоялен съм към резултатите“.


Коледната трапеза ни струва два пъти по-скъпо от миналата година
Пускат с вертолет провизии за екипажа на блокирания танкер край Ахтопол
SENSHI 29: Зрелищни нокаути, драматични обрати и силни български победи във Варна
Тийнейджърка скочи от блок в Пловдив
Танкерът "Кайрос" остава блокиран край Ахтопол трети ден
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Гуцанов: Социалните разходи и придобивки за хората се запазват
Защо аутизмът не трябва да се третира като самостоятелно състояние?
Букурещ гласува в кметската надпревара
САЩ: Гърция е ключов стълб в стратегията на Тръмп