IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Нетната печалба на Omnicom за тримесечието се понижи с 4%

Приходите от продажби на американската маркетингова компания за периода обаче се увеличават с 2,5%

10:09 | 16.10.13 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p style="text-align: justify;">
	През юли Джон Рен и Морис Леви си стиснаха ръцете за създаването на най-голямата маркетингова компания.<em> Снимка: Ройтерс</em></p>

През юли Джон Рен и Морис Леви си стиснаха ръцете за създаването на най-голямата маркетингова компания. Снимка: Ройтерс

Оmnicom Group, една от Голямата четворка в рекламния бизнес, маркетинга и корпоративните комуникации, оповести ръст на приходите си за третото тримесечие на 2013 г., предава WBP Online.

Нетната печалба за същия период обаче се понижава до 196 млн. долара в сравнение с печалбата от 203,9 млн. долара за тримесечието на 2012 г., пише Yahoo Finance.

Общите приходи от продажби се увеличават с 2,5% до 3,49 млрд. долара спрямо приходите от 3,48 млрд. долара година по-рано. Печалбата на една акция възлиза на 0,82 долара, което е с един цент повече от очакванията на анализаторите. Година по-рано печалбата на една акция бе 0,74 долара.

Приходите на вътрешния пазар, чийто дял е 52% в общите приходи, растат с 3,2 на сто до 1,82 млрд. долара. Растежът в приходите от продажби на чуждестранния пазар е 1,6% до 1,67 млрд. долара на годишна база. На тях се пада останалия дял от 48%.

Приходите от основната дейност на компанията в световен мащаб се увеличават с 5%. Най-голям е растежът в САЩ (7,5%) и във Великобритания (4,5%). Положителните данни за приходите от основната дейност през третото тримесечие на 2013 г. спрямо същия период на 2012 г. се дължат на по-добрите резултати в следните направления: реклама (+4,8%), връзки с клиенти (+2,3%), връзки с обществеността (+4,6%) и комуникации (+8,3%).

В отчета се включва и информация за най-голямото сливане на рекламния пазар между базираната в Ню Йорк Omnicom Group и френската Publicis Group. Преобразуването ще роди рекламна компания с пазарна капитализация от 35,1 милиарда долара, която ще измести настоящия пазарен лидер WPP. Това ще е и най-голямото сливане в бранша за всички времена. Всяка една от фирмите ще притежава по равен дял от капитала на новото дружество.

Двамата собственици – Джон Рен от Omnicom и Морис Леви от Publicis – избраха неутралната територия на Холандия за седалище на новия холдинг. Новата гигантска компания, която ще разполага с над 130 хил. служители, ще бъде листната на фондовата борса в Ню Йорк (NYSE) и на борсата в Париж. Дружеството ще участва и в индексите S&P 500 и CAC 40.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 22:54 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още