fallback

Марката Whole Foods насърчи продажбите на хранителни стоки на Amazon

С 35% са скочили приходите от продажби с този бранд в услугата Amazon Fresh

16:29 | 15.01.18 г.

Брандираните с марката Whole Foods продукти са помогнали на Amazon да генерира по-големи продажби на хранителни стоки в САЩ миналата година, пише Wall Street Journal.

Продуктите с този бранд са допринесли за скока на приходите от продажбите на онлайн услугата за хранителни стоки на Amazon, наречена Amazon Fresh. Ръстът е от 35% до 135 млн. долара през последните четири месеца на 2017 г. спрямо предходния четиримесечен период, сочат данни на One Click Retail.

Припомняме, че Amazon придоби Whole Foods миналото лято.

Най-продаваните стоки включват органичен бейби спанак, настърган пармезан, пушен бекон и други, твърдят анализаторите.

Amazon изгражда собствена услуга за доставки на храни, за да грабне по-голям дял от този все конкурентен пазар.

Компанията е продала натурнални и органични хранителни стоки за около 11 млн. долара миналата година. Сумата обаче е малка в сравнение с продажбите на конкурентите супермаркети.

Марките за органични продукти на Kroger са генерирали близо 2 млрд. долара приходи от продажби миналата година, докато Albertons Cos. обяви този месец, че органичната ѝ линия се радва на 1 млрд. долара годишни приходи от продажби.

Но анализаторите на индустрията твърдят, че продуктите на Whole Foods помагат на Amazon Fresh да се конкурира с компаниите за онлайн продажби на храни.

Интернет поръчките на храни представляват под 3% от достигащия близо 800 млрд. долара пазар на хранителни стоки. Анализаторите очакват този дял да расте с двуцифрен темп през следващите пет години.

Amazon е продала в САЩ хранителни стоки за около 2 млрд. долара миналата година според One Click. Само 350 млн. от тях са дошли от услугата AmazonFresh.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 05:09 | 14.09.22 г.
fallback