fallback

Niantic иска да интегрира звук в следващата си игра с добавена реалност

Компанията търси начини да обогати потребителското преживяване

11:06 | 19.09.17 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Niantic, компанията която нашумя със своята мобилна игра Pokemon Go, разработва ново заглавие с добавена реалност, което ще включва аудио елементи в преживяването на играча, обяви главният технологичен директор на фирмата Фил Кеслин, цитиран от TechCrunch.

По думите му по някакъв начин е странно телефонът да се държи вдигнат нагоре, както се случва при играта на Pokemon Go, и това е един от проблемите на игрите с добавена реалност.

"От собствения си опит мога да кажа, че хората не правят това“, коментира той. „То е много неестествено. Кара ги да изглеждат абсолютно нелепо, ако е за продължителен период от време“.

Според Кеслин в Pokemon Go е необходимо потребителят да държи телефона пред очите си в случаите, в които трябва да направи снимка, но тогава процесът е по-естествен.

„Всички правят снимки и приключват. Не става дума за това да се разхождаш с телефон пред лицето си“, посочва директорът.

Като цяло той е заинтригуван от начина, по който звукът може да бъде интегриран в преживяването с добавена реалност.

По думите на Кеслин Niantic е експериментирала със звука още при изграждането на Ingress, базирана на локацията игра с добавена реалност, която е нещо като предшественик на Pokemon Go.

Въпреки че не всички функции са влезли във финалния продукт, екипът е помислил за използването на звук по различни начини в Ingress – от това играта да съобщава кое място трябва да посети потребителят до даване на съвети. Съществува и възможност за комбиниране на звука със сензорите на телефона, като акселерометъра например.Така например играта може да ви каже да завиете наляво, да се огледате, но „да не гледате нагоре“.

По-мащабната идея е, че звукът може да допълни преживяването с добавена реалност и ще стане част от бъдещата игра на Niantic.

На въпрос дали звукът ще бъде използван за даване на насоки в Pokemon Go, Кеслин коментира: „Може би. А може би ще го използваме в други игри“.

Кеслин не разкрива подробности за новото заглавие по очевидни причини, но потвърди, че играта е в активна разработка.

„Смятам, че звукът е важен. Това е едно от нашите сетива. Едно от нещата, които ни движи. Искам да потърсим начин да интегрираме аудио в бъдещите си заглавия“, обяснява Кеслин. „Добавената реалност не е само визуална“.

Вижте още технологични новини в материала на Bloomberg TV Bulgaria!

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 14:55 | 11.09.22 г.
fallback
Още от Софтуер виж още