„Pokemon Go е свързана с най-кошмарното прогнозиране в живота ми“, коментира на Mobile World Congress Джон Ханке, главният изпълнителен директор на Niantic, създател на Pokemon GO. По думите му екипът нямал представа какви мащаби ще достигне тя.
„Преди да разработим играта си поставихме три цели: да включва откриване на нови места, да включва движение и да е свързана със социално преживяване и срещане на повече хора, за да правим повече неща заедно“, допълни той.
По думите му Pokemon GO вече се играе в над 200 страни и е свалена над 20 млн. пъти от появата си на пазара досега. Ханке коментира, че екипът, разработил играта, е изключително доволен, че тя се радва на толкова лоялна фен база.
За да покаже еуфорията около пускането на мобилната игра, Ханке показа кадри от Тайван, в която се вижда голямо кръстовище, задръстено от автомобили и хора, които тичат в една посока, за да хванат покемони.
Всичко това продължава и в момента. Досега играчите на Pokemon GO са изминали над 224 млн. километра заедно, в търсене на виртуалните същества.
„Искахме потребителите, в това число децата ни, да прекарват повече време навън, защото децата предпочитат да играят игри у дома дори и в слънчеви дни“, коментира Ханке. Така от Niantic решават, че е нужно приключение „на крак“. По думите му технологиите са помогнали за изпълняването на тази цел.
„Хората започнаха да ползват Pokemon GO навсякъде“, коментира изпълнителният директор на Niantic, разкривайки, че някои са ползвали хеликоптери, за да достигнат по-бързо до местата, които търсят в играта. „Играят я дори в Антарктида“.
Ханке твърди, че екипът е бил много изненадан, че потребителите са реагирали толкова емоционално на играта. Всъщност доказателствата, че Pokemon GO се е превърнала в огромна игрова мрежа, са налице. Общо 44 600 TB данни са трансферирани заради нея.
Много компании виждат възможности за партньорства, благодарение на което до момента има 35 хил. спонсорирани локации в играта. Те са посетени над 500 млн. пъти.
„Клиентите разбраха, че това е начин за органично достигане до потребителите“, коментира още Ханке. „Трансформирахме магазините в място за игра“.
По същия начин компанията действа с библиотеки и други публични места.
В момента Ханке вижда потенциал за развитие в носимите устройства и тези, които ползват разширена реалност. Според него бизнесът може да се възползва повече и от технологии, свързани с локацията на потребителите.


Съдия Ганчева разказа пред ученици за последиците от употребата на "райски газ"
ПП-ДБ внесе вота на недоверие към кабинета "Желязков"
Правителство, синдикати и работодатели постигнаха съгласие по новия Бюджет 2026
Какво ще бъде времето в събота?
Полицията във Варна излезе с мерки за спокойни студентски празници
Китай изпраща нови панди на Франция след срещата Макрон-Си
Търговските вериги инвестират в устойчивост и адаптация към еврото
Airbus обещават да се справят с проблемите
Airbus намалиха целите си за доставка до края на 2025г
Патерсън: Рискът от заразяване при биткойн не е изчезнал
Audi готви още една изненада
Политик предложи премахване на червения светофар и знаците на пътя
Малка кола на старо с автоматик – ето 4 сигурни предложения
Lexus LFA се завърна като... електромобил
Нова технология на Mercedes прави задните спирачки безсмислени
Съдът на ЕС разглежда жалба на "Възраждане" срещу влизането ни в Еврозоната
В кадър: Ден преди Никулден, опашки за риба на Женския пазар
Велосипедист загина край омуртагското село Плъстина
Макрон: Единството между Европа и САЩ за Украйна е жизненоважно
Желязков успокоява плевенчани: Няма да има воден режим през лятото на 2026 г.
преди 8 години Покемон = покетмонстър = джобен дявол, преведено по смисъл.Папагалите джурнаглисти много се афектират от модата.Пък била тя и бесовска! отговор Сигнализирай за неуместен коментар