fallback

Планът на Lenovo: Направи това, което Apple не успя със своя iPhone

Целта на компанията е да навлезе на пазари, на които „iPhone може би не е най-продаваният продукт“, тъй като се възприема за твърде скъп

15:45 | 09.11.13 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Една от най-големите изненади в света на технологиите тази година бе, когато Apple реши, че няма да се опитва да привлича потребителите от развиващите се страни, като пусна на пазaра наистина евтин iPhone, пише Yahoo Finance.

Вместо това iPhone 5С, който компанията представи през септември най-вече е поредният смартфон от високия клас, с изключение на това, че е малко по-евтин, отколкото е iPhone 5S заради по-стария си хардуер и по-евтиния си пластмасов корпус.

Китайският производител Lenovo бе единствената компания реално процъфтяваща по време на големия срив в продажбите на персонални компютри през тази година. Сега концернът ще се възползва от възможността да стъпи със своите смартфони на развиващите се пазари. Lenovo планира да се насочи към потребителите, до които Apple не успя да стигне чрез своя iPhone 5С.

В интервю за Bloomberg изпълнителният директор на Lenovo Уън Уай Мин сподели, че целта на компанията е да навлезе на пазари, на които „iPhone може би не е най-продаваният продукт“, тъй като се възприема за твърде скъп. Това означава, че Lenovo съвсем скоро ще погледне отвъд китайския пазар и към страните и регионите, където конкуренцията не е толкова ожесточена като например Латинска Америка, Африка и Близкия изток.

Разбира се, през последните няколко години много производители и доставчици на смартфони, включително Huawei, BlackBerry и Samsung, са се опитвали да пробият тези развиващи се пазари. Но разпознаваемата марка Lenovo и големия бюджет за маркетинг му дават шанс да си постели червения килим на тези пазари, където все още продажбите на смартфони не са големи.

Lenovo ще отчете силен старт в държави като Бразилия, където продажбите на персонални компютри вървят изключително добре въпреки спада на световния пазар.

„Виждаме първата вълна на успеха в азиатските страни“, обяснява директорът на Lenovo. „Ние предлагаме достъпни продукти за развиващите се пазари. Това е много важно за нас.“

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 18:20 | 11.09.22 г.
fallback
Още от Хардуер виж още