Estée Lauder обяви, че планира да премахне между 5800 и 7000 позиции в рамките на корпоративно преструктуриране, докато новият главен изпълнителен директор се опитва да изпълни своя план за връщане на гиганта към успеха, пише Bloomberg.
Собственикът на брандовете Clinique и MAC прогнозира, че приходите му ще спаднат повече от очакваното през настоящото тримесечие, но твърди, че ще се въздържи от обявяването на финансови перспективи за цялата година поради „развиващата се глобална несигурност“.
Компанията прогнозира, че нетните ѝ приходи от продажби ще спаднат с между 10% и 12% през трите месеца до 31 март. Анализаторите очакват понижение от 6,8%, сочи средна прогноза, изготвена от Bloomberg.
Гигантът също така изтъква продължаващите предизвикателства в своя безмитен бизнес в Азия и потиснатото потребителско настроение в Китай и Южна Корея, като очаква „продължаваща нестабилност и слаба предвидимост в близко бъдеще“. Приходите от продажби за предходното тримесечие отговориха на очакванията.
Резултатите подчертават предизвикателствата, пред които е изправен Стефан де Ла Фавери, който на 1 януари пое поста главен изпълнителен директор. Бордът на Estée Lauder му възложи задачата да се справи с дълбокия спад на продажбите.
Емблематичният козметичен конгломерат загуби пазарен дял в САЩ и отстъпи пред марките, продавани от конкурента L'Oreal и по-малките нови компании, които реагираха по-бързо на тенденциите в социалните медии. Продажбите на Estée Lauder в Китай са спаднали.
Цената на акциите на компанията остана без промяна преди началото на борсовата сесия. През последните 12 месеца обаче тя се понижи с 45%.
преди 2 седмици Съкращения да искаш... отговор Сигнализирай за неуместен коментар