IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Приходите на Burberry страдат от спада на търсенето в САЩ

По-слабото възстановяване на бизнеса на компанията в Китай също влияе негативно на представянето ѝ

11:18 | 14.07.23 г.
Снимка: Bloomberg L.P.
Снимка: Bloomberg L.P.

Ръстът на приходите от продажби на Burberry Group е повлиян от спада на резултатите в Северна и Южна Америка и по-слабото от очакваното възстановяване в Китай, пише Bloomberg.

Приходите от Северна и Южна Америка са се свили с 8% в магазините на компанията, отворени от поне година, при постоянни валутни курсове. Данните са за 13-те седмици до 1 юли, обяви британската компания за луксозни стоки. 46-процентното възстановяване на приходите от продажби в Китай обаче е по-слабо от очакваното от анализаторите.

В резултат на новините цената на акциите на гиганта се понижи с 1,9% преди началото на борсовия ден в Лондон.

Главният изпълнителен директор на Burberry Джонатан Акройд се опитва да засили привлекателността на бранда. Той се надява, че Даниел Лий - новият дизайнер, който представи дебютната си колекция през февруари, може да възстанови популярността на марката, като я върне обратно към британските ѝ корени.

Инвеститорите разпродаваха акции на Burberry през май, след като тя предупреди, че търсенето в Съединените щати се забавя.

Общите приходи от продажби в обектите, отворени най-малко от година, са се увеличли с 18% - най-бързия темп на растеж от две години. Компанията запази прогнозата си за нисък двуцифрен ръст на приходите от продажби тази година.

През май Акройд каза, че новите модели на Лий ще бъдат налични в магазините от септември, както и че реакцията от страна на търговците на едро е била добра.

Акройд пое ръководството на Burberry преди повече от година. Подобно на своите предшественици, той иска да подсили имиджа и престижа на Burberry, докато увеличава приходите, продавайки повече аксесоари и чанти в дългосрочен план.

Анализатори все повече говорят за поляризацията сред групите за луксозни стоки, визирайки няколко много добре представящи се, като LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton и Hermes International, и останалите, които вероятно изостават спрямо тях.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 11:19 | 14.07.23 г.
Специални проекти виж още
Още от Мода виж още

Коментари

Финанси виж още