fallback

YouTube разширява възможностите за аудио и подкаст реклами 

Платформата е втората по  популярност услуга за слушане на подкасти

09:13 | 18.10.22 г.
Автор - снимка
Създател

YouTube на Alphabet Inc ще разшири начините, по които рекламодателите могат да достигат до слушатели и зрители на музика и подкасти на свързани телевизори, съобщи компанията в понеделник. 

Съобщенията се случват в момент, в който рекламната индустрия изпитва затруднения на фона на рекордно високата инфлация и смущенията във веригите за доставки, които накараха някои марки да намалят маркетинговите си бюджети, коментира Ройтерс. 

Това накара рекламодателите да се „фокусират" върху видовете маркетинг, които ще достигнат до нови клиенти и ще стимулират продажбите на продукти, казва в интервю за агенцията Деби Уайнстийн, вицепрезидент на глобалните решения за рекламодатели в Google и YouTube. „Те искат да знаят какво работи и как могат да удвоят усилията си", каза тя.

Платформата за стрийминг на видео заяви, че ще разшири аудиорекламата в световен мащаб, за да позволи на марките да продават на всички хора, които използват YouTube, за да слушат музика или подкасти. 

Въпреки че YouTube е по-известен с гледането на видео, платформата е втората по  популярност услуга за слушане на подкасти, заяви компанията, като се позова на доклад на Edison Research.

Платформата ще продава и нов пакет от рекламни места, наречен Moment Blast, който ще позволи на марките да се позиционират на първо място в някои от най-популярните материали в YouTube, когато потребителите гледат видеоклипове на свързани с интернет телевизори или други устройства. Брандовете могат да закупят пакета, за да „притежават" важни събития, като например спортни мероприятия или пускане на продукти, каза Уайнстийн.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 09:13 | 18.10.22 г.
fallback
Още от Новини и анализи виж още