Walt Disney заяви, че броят на месечно активните потребители на нейните поддържащи реклами стрийминг услуги е достигнал 157 млн., включително 122 млн. в САЩ и Канада.
Данните обхващат потребителите на Disney+, Hulu и ESPN+ и отразяват средната месечна бройка за последните шест месеца. Компанията ги определя като хора, които са гледали съдържание с реклами в продължение на повече от 10 секунди.
"Искахме да сме първите, които предлагат по-голяма прозрачност в индустриалната, що се касае до методологията използвана за оценяване на нашата ангажирани гледащи реклами месечно активни потребители", коментира Рита Феро, президент по глобалната реклама в Disney. Изявлението ѝ беше публикувано по повод търговското изложение CES в Лас Вегас.
Стрийминг пакетите с реклами се оказаха популярни сред потребителите, които са склонни да гледат рекламно съдържание при по-нисък стрийминг абонамент.
Около 60% от новите клиенти се абонират за пакети с реклами, твърди Disney.
През ноември Netflix отчете, че 70 млн. зрители гледат нейните предавания с реклами всеки месец, което е близо два пъти повече спрямо бройката по-рано през 2024 г.


Тийнейджърка скочи от блок в Пловдив
Танкерът "Кайрос" остава блокиран край Ахтопол трети ден
Отбелязваме 116 години от рождението на Никола Вапцаров
Букурещ избира кмет
Курортите вече са пълни за 8 декември
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Военните завзеха властта в Бенин
Келлог: Мирното споразумение за Украйна е много близо
Наталия Киселова: Улицата не може да замени парламентарната трибуна
Сръбският премиер: Няма да има недостиг, енергийната ситуация в Сърбия е под контрол
Тревожен сигнал: хранителната сигурност в България не е обезпечена