Walt Disney заяви, че броят на месечно активните потребители на нейните поддържащи реклами стрийминг услуги е достигнал 157 млн., включително 122 млн. в САЩ и Канада.
Данните обхващат потребителите на Disney+, Hulu и ESPN+ и отразяват средната месечна бройка за последните шест месеца. Компанията ги определя като хора, които са гледали съдържание с реклами в продължение на повече от 10 секунди.
"Искахме да сме първите, които предлагат по-голяма прозрачност в индустриалната, що се касае до методологията използвана за оценяване на нашата ангажирани гледащи реклами месечно активни потребители", коментира Рита Феро, президент по глобалната реклама в Disney. Изявлението ѝ беше публикувано по повод търговското изложение CES в Лас Вегас.
Стрийминг пакетите с реклами се оказаха популярни сред потребителите, които са склонни да гледат рекламно съдържание при по-нисък стрийминг абонамент.
Около 60% от новите клиенти се абонират за пакети с реклами, твърди Disney.
През ноември Netflix отчете, че 70 млн. зрители гледат нейните предавания с реклами всеки месец, което е близо два пъти повече спрямо бройката по-рано през 2024 г.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?