fallback

Ума Търман смени Джей Ло като лице на луксозния гигант Louis Vuitton

16:51 | 07.12.04 г.
Автор - снимка
Създател

След изтичането на рекламния договор с Дженифър Лопез френският гигант за луксозни стоки Louis Vuitton избра Ума Търман за новото си рекламно лице, съобщиха от компанията. Ума ще бъде лицето на бъдещата рекламна кампания лято-есен 2005, съобщи Tialoto.bg. С този пореден подбор списъкът на актрисите, рекламиращи световноизвестни марки в света на модата става все по-дълъг.Рекордьорки тук са Никол Кидман, която за снимките на клип за новия парфюм на Chanel получи 1 млн. долара, за видеото което трае по-малко от минута. Снимките продължили едва няколко часа. Не й отстъпва Бийонсе, която за цялата рекламна кампания на новия парфюм на Tommy Hilfiger, “True Star” (“Истинска звезда”) взе 4.7 млн. долара, само за по-малко от 24 часа работа. Вероятно конкуренцията ще разбие отново Мадона, която бе наета за ново рекламно лице на пролетната колекция на Versace. Според неофициалния договор, “Материалното момиче” ще прибере 12 млн. долара за една фотосесия. Вижте още

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 17:40 | 03.09.22 г.
fallback
Още от Свят виж още