Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Анализи

Социални платформи и големи компании: Eвропейци, гласувайте!

Lime предлага безплатно придвижване със скутерите си за избирателите в редица европейски държави

Социални платформи и големи компании: Eвропейци, гласувайте!

Снимка: Ройтерс, архив

Социални медии и интернет платформи, използвани от милиони европейци, ще напомнят на своите потребители да гласуват на европейските избори.

Facebook, Google, Twitter и Snapchat са сред платформите, които предлагат допълнителни услуги, за да припомнят на европейците да гласуват и да гарантират, че изборите не са компрометирани онлайн.

Американският технологичен концерн Google предлага специални функции за кандидатите за евродепутати и напомня на хората да гласуват.

Най-голямата социална мрежа в света Facebook напомня на потребителите си за изборите в навечерието им, а в самия изборен ден предлага бутон „Аз гласувах“. Платформата също така увеличи усилията си в борбата с фалшивите новини. Instagram, която бе придобита преди години от Facebook, предоставя специални стикери, които водят към сайта на Европейския парламент за изборите.

Потребителите на Snapchat от цяла Европа, които са на възраст, на която имат право да гласуват, ще получат видео послание от Team Europe, което им напомня да гласуват.

Twitter също не изостава от тенденцията и предоставя специални емотикони към хаштаговете #EUelections2019 и #thistimeimvoting на различни езици.

Компании от цяла Европа също се включиха в призивите към европейците да гласуват на изборите за Европейски парламент от 23 до 26 май.

Компанията Lime, която предлага електрически скутери и велосипеди под наем за споделено придвижване на кратки разстояния, ще предложи безплатно придвижване с нейните скутери за избирателите в Австрия, Белгия, Дания, Франция, Германия, Гърция, Полша, Португалия, Испания и Швеция. 

В подкрепа на Европа и европейския дух DHL освети в синьо сградата на централата си в Бон, Германия. Германският футболен гранд Байерн (Мюнхен) също направи подобен ход и освети своя стадион Allianz Arena с цветовете на европейското знаме. 

 

В подкрепа на по-високата избирателна активност на европейските избори Lufthansa изписа призива „Кажете да на Европа" на един от своите самолети, извършващ полети между различни европейски държави.

Повече от 426 милиона граждани в ЕС имат право на глас между 23 и 26 май.

 

По статията работи: Бойчо Попов
Още по темата: Анализи Евроизбори 2019

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (3)

3
 
1
 
3
преди 3 седмици
специално ние в България, за който и да гласуваме, резултата ще е нулев за нас. Пращаме малко хора там, а тези които пращаме без значение от коя партия са всичките ***.
3
 
7
 
2
преди 3 седмици
Няма профилна снимка
Мурзилажа няма почивен ден.. За него няма свят ден, няма Български празник..
8
 
4
 
1
преди 3 седмици
Крайно време е да се случи край на гласуването за "най-малкото зло" и да започне или да се гласува за нещо "добро" или въобще да не се гласува. Ако не сте 100% съгласни с програмата на една партия или независим кандидат не гласувайте за партията или кандидата. В никакъв случай не гласувайте за една партия, която не желаете, за да не дойде друга на власт вместо това. Колкото по-разсеяни са гласовете толкова по-слаби ще са герб, бсп и дпс и вместо тях ще има още 3-4 други партии, които ще вкарат кандидат в европарламента. Така статуквото ще получи тежък урок и формирането на мнозинство в европарламента ще стане невъзможно и ще се блокира напълно процеса на евроинтеграция. Така еврото няма да се въведе никога и няма да се налага да борим с колосалната инфлация от него...

Още от Анализи
България изостава по иновации в ЕС