Банка ДСК, българското дъщерно дружество на Банка ОТП, заедно със своята творческа агенция Noble Graphics, спечелиха едни от най-ценните отличия на престижния рекламен фестивал, отличаващ ефективността на маркетинговите комуникации в България - Effie България 2020.
Банката получи злато за ефективност в категорията „Услуги“ за своята кампания „Банка ДСК, я!“ за ипотечен кредит. В резултат на силното ѝ представяне Банка ДСК беше класирана на второ място в категориите „Най-добър рекламодател“ и „Най-добра търговска марка“ за 2020 година. Отличието за тази комуникационна кампания помогна на Noble Graphics да получи признанието „Агенция на годината“ на Effie Bulgaria 2020.
Кампанията за ипотечни кредити „Банка ДСК, я!“ беше истински хит преди малко повече от 10 години. Нейното завръщане под формата на изненадващ римейк срещна зрителите отново с любимия и вече порасналия главен герой на рекламата, за да покаже по нагледен и забавен начин неусетния ход на времето. Златната награда категорично подпечатва ефективността на избрания подход.
Главният изпълнителният директор на Банка ДСК г-н Тамаш Хак-Ковач заяви: „Златното отличие за кампанията за ипотечни кредити и двете втори места като рекламодател и търговска марка на годината на фестивала Effie Bulgaria 2020 носят радост и признание за неуморните усилията на екипа на Банка ДСК. Наградата ни радва, но също така ни амбицира да си поставяме по-високи цели и да бъдем още по-ефективни както в маркетинговата ни комуникация, така и в ежедневната ни работа за нашите клиенти“.
„Ефективността на рекламните кампании, които създаваме за Банка ДСК, е водещ принцип и ключов приоритет за Noble Graphics“, коментираха от рекламната агенция на Банка ДСК. „В практиката ни многократно сме доказали, че смелата и креативна реклама се отплаща с висока ефективност при изпълнението на заложените комуникационни и бизнес цели. Затова не се колебаем да предлагаме смели идеи, а когато си партнираме със смел и амбициозен рекламодател като Банка ДСК, резултатът е блестящ“.
Фестивалът EFFIE Bulgaria се провежда за тринадесети път и има над 50 години традиция в световен план. Наградите EFFIE са престижно отличие, признато по цял свят като символ на ефективна маркетингова комуникация, която винаги е резултат от синхронната работа на рекламодателя и рекламната агенция.
„Банка ДСК, я!“ със злато от наградите за комуникационна ефективност Effie България 2020
Банката получи злато за ефективност в категорията „Услуги“ за своята кампания „Банка ДСК, я!“ за ипотечен кредит
15:42 | 02.02.21 г.Снимка: Банка ДСК
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
напиши коментар
-
Очакванията на потребителите за инфлацията в еврозоната са се понижили през март
-
Ниската цена на газа изяде печалбата на TotalEnergies
-
С пълно единодушие депутатите приеха на първо четене промените в Закона за хазарта
-
Hang Seng оглави повишенията на Азиатско-Тихоокеанските индекси
-
Промените в рекламния бизнес на Snap най-сетне дават плодове
-
Безграничното приятелство между Китай и Русия не се проектира в търговията
-
Русия щурмува фронтовата линия в Украйна преди идването на помощта
-
Цената на газа в България отбелязва един от най-резките спадове в ЕС в края на 2023 г.
-
Сделките с недвижими имоти в Европа спадат до най-ниското си ниво от 13 години насам
-
Данните за икономиката на САЩ заляха със студена вода инвеститорите на Wall Street
-
Експерт: Всички фактори в момента подкрепят поскъпването на златото
-
„Аурубис“ разширява производството си край София с инвестиция за 800 млн. лева
Специални проекти виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Очакванията на потребителите за инфлацията в еврозоната са се понижили през март
-
Hang Seng оглави повишенията на Азиатско-Тихоокеанските индекси
-
Индустрията гледа песимистично на следващия краен срок за спот етер ETF през май
-
Цената на медта достигна 10 хил. долара за тон на фона на прогнозите за дефицит
-
Цените на петрола са напът да прекъснат двуседмичната серия от понижения*
-
Японската централна банка запази ултраниските лихвени проценти