Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Bloomberg TV

Как разпределят инвестициите си автопроизводителите?

Трябва повече информация за плановете и развойната дейност в автомобилната индустрия, посочи Анджани Триведи, Bloomberg Opinion

гледано: 2102   Още видео
Рейтинг 1 Рейтинг 2 Рейтинг 3 Рейтинг 4 Рейтинг 5
0 гласа
Автомобилният сектор преминава през структурна промяна и за пазарите е важно да знаят на какъв етап се намират автопроизводителите в развойната дейност и в партньорствата си, колко е напреднала технологията им, колко са големи разходите за иновациите им. Също така производителите трябва да предоставят повече информация за необходимите промени в плановете им. Това заяви в ефира на Bloomberg TV Bulgaria Анджани Триведи, Bloomberg Opinion.

„В момента производителите няма какво да ни кажат. Те едва ли са толкова напреднали, колкото им се иска инвеститорите да мислят. Трудно е да поставим парично изражение на големите иновации, тъй като това са нематериални активи, които се оценяват много трудно“, посочи тя.

Още по темата

По думите ú има нужда от информация, така че автомобилните инвеститори трябва да дават поне насоки, а в момента те казват единствено, че имат амбиция.

Според Триведи много важно е да се знаят конкретни детайли за разходите, които имат производителите - откъде ще идват парите, как ще се разпределят, каква е възвращаемостта, за какъв тип инвестиции става въпрос.

„Тези въпроси имат лесни отговори и ако започнем от тях много инвеститори ще бъдат доволни“, обяснява Анджани Триведи.

Тя посочи, че понякога инвеститорите отиват на едно ниво по-назад във веригата за доставки и се свързват с различни доставчици, за да разпитат какво е търсенето на съответните части.

„Инвеститорите гледат отвъд печалбата, защото е важно какво точно носи тя или какъв е ефектът от печалбите и съответно на загубите“, поясни Триведи, но е категорична, че най-важното е да се следи какво търсят потребителите, тъй като представянето на един автомобил на пазара зависи от необходимостта на клиентите на съответния пазар.

За кои други индустрии е важно да има повече информация за автомобилната промишленост?

Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.

Видеа с всички гости на „В развитие“ може да видите тук.
 

По статията работиха: Екип на Bloomberg TV Bulgaria , редактор Петя Стоянова

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Bloomberg TV
България става домакин на инициативата „Три морета“