Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Икономика и политика

„Тимбарк България“ се включи в подпомагането на бедстващите в Хърватска

Производителят на минерална вода Велинград Alcalia дари минерална вода на стойност над 20 000 лева за пострадалите от земетресението

„Тимбарк България“ се включи в подпомагането на бедстващите в Хърватска

„Тимбарк България", производител на минерална вода Велинград Alcalia, сокове Queen`s и други популярни напитки, дари минерална вода на стойност над 20 000 лева за пострадалите от земетресението с магнитуд 6.4 по скалата на Рихтер, което засегна Хърватия в края на декември. Дарението беше организирано под егидата на министъра на външните работи г-жа Екатерина Захариева, съвместно с БЧК. То ще бъде разпределено според нуждите на пострадалите по места. Ситуацията в Хърватия остава под наблюдение и при необходимост „Тимбарк България“ има готовност за допълнително подпомагане.

Компанията има дългогодишни традиции в дарителството и е доверен партньор на БЧК в усилията им да подкрепят бедстващи граждани, медици, които се борят на първа линия с COVID-19, болнични заведения и домове за хора в неравностойно положение. 

„Дълбоко вярвам, че контактите и доверието, които изградихме в процеса на нашата съвместна работа по този благотворителен проект, ще послужат за стабилна основа за бъдещите ни общи инициативи за насърчаване  за още по-доброто представяне на България и нейния икономически потенциал в Хърватия“, заяви г-жа Генка Георгиева, Извънреден и пълномощен посланик на Република България в Република Хърватия в официалното благодарствено писмо до „Тимбарк България“.

„Тимбарк България“ е основана през 2005 г., след придобиването на марката сокове Queen’s от Маспекс Вадовице Груп (Maspex Wadowice Group), която е една от най-големите компании в сектора на хранително-вкусовата промишленост в Централна и Източна Европа.

Основна роля в стратегията на компанията играе една от най-популярните марки в сегмента на соковете, нектари и напитки в България – Queen’s. Основана през 1996г., обичана и търсена от голям брой потребители.  Това е безспорен показател за огромния ѝ потенциал, който продължава да се разгръща и до днес, благодарение на усилената работа на всички отдели, заедно с непрекъснатото усъвършенстване и подобряване на съществуващите продукти, за да отговарят на съвременните изисквания и вкус на потребителите. Портфолиото на „Тимбарк България“ съдържа 5 категории продукти – сокове, нектари и напитки, минерална вода, студен чай, енергийни напитки и разтворими продукти.

По статията работи: Екип на Investor.bg

Последни новини

Коментари (0)


Още от Икономика и политика
Атанас Семов: Представата за нормалност в България не съвпада с тази на Европа