Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Икономика и политика

Защо 2019 г. не беше сред най-успешните за транспортния бизнес у нас?

БДЖ успя да изчисти своите задължения към външните кредитори, които спъваха плановете на компанията, посочва Михаил Рангелов, директор „Медии“ във Форума за Балкански транспорт и инфраструктура

Защо 2019 г. не беше сред най-успешните за транспортния бизнес у нас?

Михаил Рангелов. Снимка: Bloomberg TV Bulgaria

Годината за транспортния сектор в България не беше от най-хубавите. Основните събития за 2019 г. бяха въвеждането на тол системата, рокадите, които се извършиха в БДЖ, както и големият скандал с опита да бъде отвлечен кораб на Либийската национална корабна компания, което доведе до слухове, че България е пиратска държава. Това каза Михаил Рангелов, директор „Медии“ във Форума за Балкански транспорт и инфраструктура, в интервю за предаването „В развитие“ с водещ Делян Петришки.

„БДЖ успя да изчисти своите задължения към външните кредитори, които спъваха плановете на компанията“, посочва той.

Според Рангелов основният проблем пред БДЖ е липсата на локомотиви, като това трябва да е основната цел на новото ръководство на българските железници.

Гостът коментира и темата за срока на въвеждане на тол системата.

„Правителството ще намери още един повод, за да отложи въвеждането на тол системата“, казва Рангелов.

По думи му тол системата е луксозна услуга.

„На запад за тол система се заплаща при използването на магистрала – бърз и удобен път, за да стигнеш няколко часа по-рано, но има и вариант да минеш по заобиколни пътища без да плащаш за такава система“, допълни още той.

Още от разговора вижте във видеото на Bloomberg TV Bulgaria.

По статията работиха: Екип на Bloomberg TV Bulgaria , редактор Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Икономика и политика
Безплатни чадъри и шезлонги на 25 български плажа