Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Икономика и политика

Защо не се случва приватизацията на БДЖ?

Активите и пасивите не са разделени и купувачът не е наясно дали няма да вземе стара техника, много работници и големи задължения, посочи експерт

Защо не се случва приватизацията на БДЖ?

Снимка: Ройтерс

Железопътният транспорт в пътнически и товарни услуги има намаляващ дял и намаляващо качество. Няма реална визия и реално финансиране на железопътния транспорт в частта, която е свързана с обществената му роля. Това обяви доц. Симеон Ананиев, представител на Асоциацията на българските железопътни превозвачи, в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.
Още по темата

Той посочи и причините за неслучващата се приватизация на БДЖ.

"Не е ясно този, който ще купи БДЖ, какво купува, тъй като активите и пасивите не са разделени. Бяха наети консултанти, усвоиха се средства, но реално никой не иска да купува нещо, което не знае какво е, смята Ананиев и посочи, че купувачът ще разполага със стара техника и много работници, като вероятно ще изплаща големи задължения.”

Представителят на Асоциацията на българските железопътни превозвачи смята, че метрото в София трябва да се разширява и да се изграждат нови станции.

"Метрото като организация и бизнес не трябва да спира, а да се разширява, тъй като жителите на София вече са над 2 милиона. Ръководството на метрото успява не само да усвоява средства, а и да осигурява транспорт", посочи Симеон Ананиев и прогнозира, че вероятно след време софийското метро ще стига до Владая, Перник или Елин Пелин.

Повече от разговора вижте във видео материала.

гледано: 2193   Още видео
Рейтинг 1 Рейтинг 2 Рейтинг 3 Рейтинг 4 Рейтинг 5
2 гласа

По статията работи: Екип на Bloomberg TV Bulgaria

Последни новини

Още по темата

Коментари (12)

   1| 2    
0
 
2
 
12
michaelis12 до: bgMan
преди 6 дни
не знам в Австрия АДЖ и в Германия ГДЖ също инв Чехия, Унгария, Полша влаковете са доста добре в Китай да не гояорим а в Китай е комунизъм с държавни желвзници ..... дай некой пример дет са частни, да видиме как са ......
1
 
1
 
11
michaelis12 до: Money
преди 6 дни
тоз пък тъппанар в китай кат гледам влаковете на най-голямата икономика в света виждам, че комунизма е доста по добре от Сороспийзма ......
0
 
0
 
10
michaelis12 до: Стоян Петров
преди 6 дни
не не требе да се случва .....
0
 
0
 
9
bgMan до: michaelis12
преди 6 дни
От няколко месеца съм във Франция заради едни сложни машини за логистика.
Всеки работен ден минавам покрай един голям железопътен възел в Аниче, близо до Сомеин. Там почти винаги има много големи влакови композиции. Вагоните им са все много стари, около 20-30 годишни. Като ги видя наистина си спомням българските стари товарни влакове. Днешната композиция беше с големи стоманени заготовки за валцуване.
2
 
6
 
8
Стоян Петров до: michaelis12
преди 6 дни
Няма профилна снимка
Трябва да се случи, защото иначе ще бъдем принудени на всеки десетина години да вадим от бюджета поне милиард, за да и покриваме дълговете. Преди време когато запиташ, кой е най-големия длъжник на планетата ти отговаряха -Бразилия. Само просветените знаеха, че всъщност това са японските държавни железници.

Още от Икономика и политика
Миню Стайков остава за постоянно в ареста