Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Медии

БТПП отличи водещия на Bloomberg TV Bulgaria Христо Николов с приз „Журналист на 2021 г.“

Наградата се връчва за обективната работа на журналиста при отразяването на актуални стопански теми, с ясен сигнал за проблемите на българския бизнес

БТПП отличи водещия на Bloomberg TV Bulgaria Христо Николов с приз „Журналист на 2021 г.“

Христо Николов (вдясно) получава наградата от председателя на БТПП Цветан Симеонов. Снимка: Investor Media Group

Журналистът на Bloomberg TV Bulgaria и съводещ на сутрешния блок „Бизнес старт“ в ефира на бизнес телевизията Христо Николов бе удостоен с почетен плакет и грамота в категория „Журналист на 2021 г." по време на официалната церемония по връчване на 28-ите Годишни награди на Българската търговско-промишлена палата (БТПП). 

Наградата се връчва за обективната работа на журналиста при отразяването на актуални стопански теми, с ясен сигнал за проблемите на българския бизнес и ролята на палатата в негова защита.

Христо Николов прие лично престижното отличие и отправи своите благодарности от името на сутрешния блок и на целия екип на Bloomberg TV Bulgaria. 

През 2002 г., когато започнах да се занимавам с бизнес журналистика, работодателските организации и имотният пазар не бяха сред най-атрактивните ресори. Постепенно работодателите започнаха активно да показват недъзите в нормативната уредба и да предлагат конкретни мерки за подобряване на бизнес средата. А имотният пазар избухна след няколко години. Изводът е, че когато влагаш огромно желание и към това се прибави малко доза късмет, нещата се случват“, сподели журналистът пред гостите на церемонията.

Христо Николов пожела на ръководството на БТПП да продължи да защитава интересите на българския бизнес и да отваря вратите на тези компании, които искат да пробият в чужбина.

По статията работи: Екип на Bloomberg TV Bulgaria

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Медии
Как Google е подвеждала издатели и рекламодатели?