Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Медии

Застраховане в ерата на коронакризата - следете live уебинара на Investor.bg

Събитието „Дигитализация на застрахователните продукти“ ще се проведе на 28 май от 14:15 часа на сайта на Investor.bg.

Застраховане в ерата на коронакризата - следете live уебинара на Investor.bg

Потребителите от всички възрастови групи стават все по-уверени в своите решения за покупка: те изследват дигитално информацията за застраховката и по този начин стигат до своето заключение. Редица потребители все още са доста консервативни, но отворени за иновациите, които мрежата предлага. Очаква се причинената от коронавируса криза да ускори тези тенденции.

Това са по-специално някои от изводите на World Insurance Report 2020, който консултантската компания Capgemini Service SAS подготви заедно с мрежата за финансови услуги Efma.

Проучването се базира на 2020 Global Insurance Voice of the Customer Survey, за което са разпитани 8000 застрахователни клиенти в 22 страни – но през януари и февруари. Освен това в оценката са включени и 2020 Global Insurance Executive Interviews – мненията на 150 мениджъри от застрахователния бранш, които са консултирали експертите по темата.

Авторите на проучването твърдят, че поведението на потребителите се е променило през последните две години. В днешно време хората са онлайн всеки ден и осъществават цифрови покупки и преводи. В международен план делът им нарасна от 30% от анкетираните през 2018 г. до 64% през 2020 г.

Ограниченията, свързани с настоящата пандемия, ще изострят тази тенденция - защото потребителите са принудени да използват цифрови канали за всекидневни трансакции - независимо от тяхната възраст или технически познания.

В международен план 36% от клиентите проявяват интерес към застрахователни продукти от големи технологични концерни като Google, Amazon или Facebook, тъй като те съчетават удобството за ползване с положителните клиентски преживявания. И още една ясна тенденция: клиентите събират необходимата си информация цифрово: на портали за сравнение или на уебсайтовете на застрахователите. Едно е ясно - само застрахователните компании, които адресират индивидуално потребителите си в интернет и преориентират по съответния начин продажбите си, ще се утвърдят на пазара срещу големите технологични групи.

Какви промени ще настъпят в застрахователните продукти и услуги в последните месеци и какви ще са последиците за потребителите – отговорите може да научите на уебинара „Дигитализация на застрахователните продукти“ , който организира Investor.bg.

Събитието ще се проведе днес от 14:15 часа онлайн в сайта на Investor.bg.

Участие в онлайн семинара ще вземат едни от водещите специалисти в сектора: Кирил Бошов, главен изпълнителен директор на „Евроинс“, Николай Генчев, изпълнителен директор на „Уника България“ и Калин Радев, изпълнителен директор на „Софтуер Груп“. Модератор ще бъде Христо Николов, водещ на сутрешния блок на Bloomberg TV Bulgaria – „Бизнес старт“.

Участниците ще обсъдят как кризата с COVID-19 се отрази на търсенето на застрахователни продукти, кои са предизвикателствата, с които се сблъскват застрахователните дружества, и как се справят българските компании спрямо европейските дружества.

Уебинарът ще постави акцент и върху киберсигурността и опазването на данните при работа от вкъщи, както и организацията на работа и хора.

Сред темите на уебинара ще бъде и мястото на дигитализацията във финансовия сектор. Експерти ще коментират при кои застрахователни продукти дигитализацията навлиза по-бързо и как ще изглежда секторът в бъдеще.

По статията работи: Екип на Investor.bg
Още по темата: Медии

Последни новини

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Медии
Мърдок младши напуска Борда на News Corp