Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Икономика и политика

Шуменска винарна търси своите нови стопани за 2,5 млн. долара

Избата няма задължения и се продава заради напредналата възраст на собствениците, пише Businesses for Sale

2
 
2
 
2
преди 3 месеца
Няма профилна снимка
Поредния закъсал бизнес според мен в региона. Иначе такава бърза директна продажба не е логична. Може на някого да му е писнало пък от добра среда, липса на рекет. То и за Осмарска изба имаше едни сеири, съд и т.н. - имаше съмнения, че някой придобива с натиск и рекет осмарския пелин, данни за данъчни измами също. Имаше завод и в с.Хан Крум - бог да го прости и този завод. Дано не съм прав- умира региона. Населението на област Шумен намалява, но за сметка на това застарява. Няма да питам има ли технолози и разбирачи в производството - има на преклонна възраст. Само моля не лъжете, че Региона Шумен, Преслав, Нови Пазар, Каспичан е голям винарски район. Беше. Вече не е. Закъса и Винекс Преслав. Домейн-Бояр Шумен - събориха директно стария винзавод на Шумен, сега още лоши новини. Стабилност и просперитет в България. Няма пазари. Пазара е Русия - да го споменем все пак. Региона наистина беше сериозен винопроизводител. Беше с руски пазар. След първата световна и катастрофата хората в района открили винарството като спасение за себе си и семействата си. Сега явно е по зле от 20те години на 20ти век. Те друго говорят, но аз така ги виждам нещата.
1
 
2
 
1
преди 4 месеца
ДИРЕКТНАТА ПРОДАЖБА Е РАВНА НА ДИРЕКТНА ЗАГУБА
Обявяването на бизнеса директно за продажба гарантира сигурни и директни загуби. Най-добрият начин да се провали един бизнес е да се обяви публично, че се продава, защото работниците, служителите, клиентите,
контрагентите, наемодателите и т.н. може да не си допаднат с новите собственици на бизнеса. Единствените, които ще бъдат най - щастливи да чуят, че бизнесът се продава, със сигурност ще бъдат Вашите конкуренти, които ще "тръбят" на всички от бранша НЕ, ЧЕ БИЗНЕСЪТ ВИ Е ЗА ПРОДАЖБА, А ЧЕ ВЕЧЕ СТЕ ВЪН ОТ БИЗНЕСА И СЕКТОРА В КОЙТО ОПЕРИРАТЕ. И не само това, а и това, че Вие и Вашия бизнес и марката на бизнеса за Вашите конкуренти сте вече ИСТОРИЯ."Правилото, към което трябва да се придържат, е: НИКОГА ДА НЕ ОБЯВЯВАТ В ОБЩЕСТВЕНОТО ПРОСТРАНСТВО БИЗНЕСА ЗА ПРОДАЖБА и веднъж завинаги да забравят фразата "ПРОДАЖБА НА БИЗНЕС".