Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Икономика и политика

Посланикът на САЩ: Програмата STEM на Lockheed Martin е ключ към бъдещето

Американската компания работи съвместно с Boeing и НАСА върху разработването на ново поколение изтребители и хеликоптери

4
 
4
 
2
Sakamano до: LaCosta
преди 2 месеца
На посланикът това му е работата - очевидно е наясно какво се пише тук по форумите и за кампанията срещу F-16 стигаща чак до Президентството. А производителите на военни самолети - както шведски, така и американски - за едно "мерси" не работят.
6
 
9
 
1
преди 2 месеца
Няма профилна снимка
„Lockheed Martin отчита около 53 млрд. долара годишно от продажби и разполага със 105 хил. служителя по света. Работим с над 50 държави и искаме България да се присъедини към тях“, сподели Нилсън.

България със сигурност ще се присъедини към печалбата на Локхийд Мартин, което няма как да не радва всички български данъкоплатци, особено пенсионерите с пенсии от по 300 лв.

„Търсим дългосрочно партньорство с българската страна, като искаме да развиваме нашето партньорство и извън рамките на темата за изтребителите“, изтъкна още Нилсън.

Явно ще трябва да се присъединяваме и към печалбата на Локхийд Мартин и от други продукти. Не случайно рекламната статия по-горе споменава и другите им разработки.

"Водещият кампанията за продажба на изтребителите F-16 Блок 70 на България Джим Робинсън заяви от своя страна, че тези самолети съчетават в себе си различни напреднали технологии, а що се отнася до битки в небето, до момента F-16 нямат нито една загуба."

Със сигурност и от Боинг до скоро така са твърдели!
А след като Ф-16 е толкова невероятен, защо се налага дипломат да лобира за него? Някой да е чул шведския дипломат да се явява по подобни вечеринки?
След като продуктът ви е толкова невероятен, просто си подайте офертата в един нормален непредрешен конкурс за държавна поръчка, за да размаже конкуренцията.

"по време на среща между представители на производителя на изтребителите F-16 и български ученици"

Не забравяйте да информирате и децата в детските градини какъв невероятен изтребител предлагате - така се гради имидж за десетилетия напред!