Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Продажбите на хибридни автомобили в България се увеличават

В страната се движат около 800 изцяло електрически коли и над 2000 хибрида, по данни на АСЕА

   1| 2    
1
 
2
 
14
Лъчо до: michaelis12
преди 1 месец
Няма профилна снимка
Хъмм и как го прецени. Аз ли знам по добре или ти Старата ми Тойота 2016г(Корола) извън града 6/100км. Хибрида 4/100км.. Като днес ходих до село на 40км и ми даде разход 3.7.на магистралата съм съгласен с 120-140км. Се вдига много разхода на 5 Хахах
1
 
5
 
13
Лъчо до: ejko
преди 1 месец
Няма профилна снимка
Е от къде го измисли пък това "почти всички нови бензинови коли са хибриди". Да имат и Хибридна версия, която в повечето случаи е с едно 4-5000лв. По-скъпа. Но по една или друга причина хората избират хибрида. В повечето случаи в хибридната версия екстрите са повече ( нивото на оборудване). Като сложиш и разхода на гориво на половина по малък и данъка (2019г-30лв). Вече тия 4000 не ти се виждат чак толкова голяма разлика.
6
 
4
 
12
diogenn до: diogenn
преди 1 месец
Няма профилна снимка
Забравих да отбележа, че по отношение на екологията и чистият въздух, НИКОЯ МЕДИЯ не си позволява да говори за въздушен, морски и товарен транспорт, които са най големите замърсители на околната среда. ЗАЩО ЛИ!?
4
 
2
 
11
преди 1 месец
Няма профилна снимка
Колко жалко е, че хората не обичат да мислят, а се доверяват сляпо на медиите!
Изграждането на зарядни станции за леки автомобили в България докато автопаркът от Ел. Автомобили в Европа не стане 60% е безмислена история. Когато международният транспорт с Ел. Камиони стане факт, то тогава зарядните ще се окажат с нисък капацитет и ще трябват нови макар, че по голямата част от товарите ще се возят с железницата. Всичко това иска ,,ТОК,,! От къде ще вземем тези количества и на каква ЦЕНА!?
Сега вече да мислим за дизела и промиването на мозъци с цел огромни БЪДЕЩИ ПЕЧАЛБИ.
2
 
2
 
10
преди 1 месец
Хибрида е създаден за градска среда и е непобедим ако живееш и караш в град като София всеки ден и ходиш 2 пъти на почивка в годината
Ако имаш гараж можеш и с електрик само за града. 3 пъти по евтино е движението с него от хибрида, цената на придобиване е много по еисока, както и нови батерии на десет години

0
 
3
 
9
преди 1 месец
Хибрида е създаден за градска среда и е непобедим ако живееш и караш в град като София всеки ден и ходиш 2 пъти на почивка в годината
Ако имаш гараж можеш и с електрик само за града. 3 пъти по евтино е движението с него от хибрида, цената на придобиване е много по еисока, както и нови батерии на десет години
3
 
4
 
8
fon
преди 1 месец
Няма профилна снимка
У нас дизела е евтин защото се краде масово. Други пък гледат отстрани и си мислят, че и за тях ще е същото.
3
 
7
 
7
Лъчо до: Лъчо
преди 1 месец
Няма профилна снимка
Извънградско 5-6, А градско колко 12, зимата 14л? Щото и на моята старата (на 2г) по книжка даваха 6-7 градско, ама си гореше 10-12. А хибрида градско 3-4. В междублоковите пространства с 20-30-40км. Само на ток, разход 0.
3
 
2
 
6
Лъчо до: ejko
преди 1 месец
Няма профилна снимка
Аха извънградско
8
 
4
 
5
michaelis12 до: FNM
преди 1 месец
дизела е по-евтин ние сме бедна страна, а ппреди 89та не сме имали дизели .... и хората се изнасят не заради "замърсения въздух" а защото постоянно ги използват като например с "екологичните дивотии" които ви проповядват. Я сметни колко хора биха си позволили хибриди с 600 лв. средна заплата за страната ? В София взимат средна 1600лв. според данните и ти какъв хибрид караш или електричка ?! ....