Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

България

Automobilwoche: София е фаворит за новия завод на VW

Решението ще се вземе в началото на юли не от Skoda, а от централата на Volkswagen във Волфсбург

   1| 2| 3    
0
 
4
 
22
преди 1 година
Няма профилна снимка
Такъв завод се прави близо до пристанище!!!
Русе, Варна или Бургас, там му е мястото.
В София ще има съдбата на Кремиковци!
1
 
4
 
21
Solar Power до: fuckside
преди 1 година
Няма профилна снимка
Така е .... отдавна твърдя,че Княжеството е изоставено от десетилетия за сметка на Румелия. И това се случва от 1945-та насам, че дори и от по преди..... Най-големите градове бяха в Княжеството до преди 100 години а сега тук има само от хибридната раса.
5
 
5
 
20
преди 1 година
Б_ах тоя автовоз дет качва по 20 коли
7
 
45
 
19
преди 1 година
Няма профилна снимка
Не може да навирате всичко в София? Децентрализирайте капитала и инвестициите към малките селища чрез данъчни стимули. Няма да ставаме полис. Обезбългарявате цели региони. Това води до *** и сепаратизъм. Държавата губи власт където няма БГ население. Никой не мисли по - далеч от носа си либералолигофрени.
8
 
25
 
18
georgi_shum до: andy
преди 1 година
1000 коли са 50 макс 60 автовоза. Не е чак толкова много. Плюс това завода ще заработи чак 2022 ра. Има предостатъчно време да завършим магистралата до Калотина за може износа на запад да върви спокойно :) С малко позитивизъм и много работа, може да успеем.
9
 
21
 
17
georgi_shum до: andy
преди 1 година
1000 коли са 50 макс 60 автовоза. Не е чак толкова много. Плюс това завода ще заработи чак 2022 ра. Има предостатъчно време да завършим магистралата до Калотина за може износа на запад да върви спокойно :) С малко позитивизъм и много работа, може да успеем.
21
 
7
 
16
преди 1 година
Няма профилна снимка
1000 коли на ден! Знаете ли каква инфраструктура и логистика изисква това? Кой ще я осигури? Кои и къде са тези подизпълнители? Само с извозването на колите не можем се оправи... С БДЖ или по разбитите ни магистрали?
0
 
55
 
15
преди 1 година
тая тема е благодат за журналистите.
всеки ден може да пускат нова статия къде ще е завода, после статиите може да са на тема къде няма да е...
6
 
17
 
14
Blueberry до: s3
преди 1 година
Няма профилна снимка
А ако не ни изберат ко ши ги праим апартите? Мммм?
1
 
25
 
13
Sokratus до: Shadow1
преди 1 година
Търнава и Жилина са под 80000!
Примери колкото щеш! Причината е в нашите преговарящи! Те ги водят на местата за инвестиции! ;)