Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Apple залага на физическите си магазини с отварянето на икономиките

Компанията се е спряла на комбинация от стратегии, създадени преди и по време на пандемията

Apple залага на физическите си магазини с отварянето на икономиките

Снимка: Nina Riggio/Bloomberg

Apple разширява търговските си операции в момент, в който Съединените щати излизат от пандемията, като залага на комбинация от стратегии, развити преди и по време на коронакризата, да направи магазините ѝ по-популярни от всякога, обяви компанията, цитирана от Ройтерс.

Apple прави това, докато секторът на търговията на дребно се опитва да разбере какво ще бъде постпандемичното бъдеще, като се имат предвид и клиентите, които свикнаха да поръчват почти всичко онлайн.

За Apple отговорът е в това да запази нещата, които ѝ помогнаха по време на пандемията, и да заложи на своята стратегия преди Covid за събития в магазините и преживявания отвъд пазаруването.

Експресните гишета, които се появиха, за да помогнат на клиентите по-лесно да взимат онлайн поръчките си, например, ще се превърнат в нещо обичайно в над 500-те магазина на Apple по целия свят. Всички търговски обекти на компанията заработиха отново от 14 юни.

Още по темата

Освен това производителят на iPhone добавя нова програма „Creative Studios” в Лос Анджелис и Пекин, целяща да учи младите хора от по-слабо представени общности да използват продукти на Apple за създаването на музика, филми и фотография. Това допълва по-широкия спектър от класове, базирани на магазините и целящи да въвличат клиентите по-често в контакт с Apple.

„В момента разглеждаме това като начин реално да започнем отначало и да заработим по всякакъв начин“, коментира Дидре О‘Брайън, старши вицепрезидент по търговията на дребно и хората в Apple.

Технологичният гигант процъфтя по време на пандемията, а през август 2020 г. достигна 2 трлн. долара пазарна капитализация. Освен това постави рекорди за продажбите на iPhone и няколко други категории продукти и услуги.

Според анализатори едно от слабите места, свързани с продажбите на дребно във финансовите резултати на Apple, е забавянето на приходите от AppleCare – план за застраховка на устройства, който често се продава по-добре по време на посещения в магазин, а онлайн се пропуска по-лесно.

Миналата година Apple се сблъска и с проблеми с веригата на доставките, което доведе до пускането на iPhone 12 по-късно от обичайното. През април компанията сподели, че глобалният недостиг на чипове ще ѝ струва няколко милиарда долара приходи.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Десислава Попова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Приходите на Grab за първото тримесечие нараснаха с 39%