Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Джеф Безос: Amazon трябва да се грижи по-добре за служителите си

Това обяви основателят на компанията в последното си писмо до акционерите в ролята си на изпълнителен директор

Джеф Безос: Amazon трябва да се грижи по-добре за служителите си

Снимка: Paul Frangipane/Bloomberg

Amazon.com трябва да се справи по-добре с полагането на грижи за своите служители, обяви Джеф Безос в последното си писмо до акционерите като главен изпълнителен директор на гиганта в онлайн търговията, предава Ройтерс.

Милиардерът направи коментарите само дни след като служители в склад на Amazon в Алабама гласуваха против създаването на профсъюз – голяма победа за компанията, която от десетилетия се бори с подобни обединения.

„Въпреки че резултатите от гласуването клоняха в едната посока и нашата връзка със служителите е силна, за мен е ясно, че ни трябва по-добра визия за това как да създаваме стойност за служителите“, пише Безос, който е най-богатият човек в света.

Още по темата

„Смятам, че трябва да свършим по-добра работа за нашите служители“, категоричен е той.

Amazon, вторият по големина частен работодател в Съединените щати, е критикуван от част от своите 800 хил. служители заради тежките си работни условия.

Безос се противопостави на тези критики в писмото си, заявявайки, че твърденията, че работниците са третирани „като роботи“ са неправилни.

Безос, който по-късно тази година ще се оттегли от поста си на главен изпълнителен директор на компанията, която основа през 1994 г., заяви, че в новата си роля на изпълнителен председател планира да работи по това как да направи складовете на Amazon по-сигурни.

„Признанието на Безос няма да промени нищо. Служителите се нуждаят от обединение, а не просто от поредните усилия в сферата на връзките с обществеността за ограничаване на щетите“, коментира Стюарт Апълбаум, президент на Синдиката на работещите в търговията на дребно, търговията на едро и универсалните магазини.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Загубата на DoorDash нарасна, но компанията повиши прогнозата си