Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Испанската компания Glovo за доставки до вкъщи стъпи в България

Услугата е налична в София, но има планове за експанзия в страната

Испанската компания Glovo за доставки до вкъщи стъпи в България

Снимка: Glovo

Испанската компания Glovo за доставка на стоки от различни категории за вкъщи стъпва на българския пазар, съобщи тя в информация, изпратена до медиите.

Услугата, предлагана през мобилно приложение, вече е активна на територията на София, но от компанията посочват, че имат амбиции да разширят дейността си и в други части на страната през следващите месеци.

Създадената в Барселона фирма предлага не само доставки на храни, но и редица други продукти – цветя, стоки от супермаркети, фармацевтични стоки и други. Сроковете за доставка се оптимизират чрез алгоритми, така че поръчките да се извършват за възможно най-кратък период.

От сайта на компанията става ясно, че тя оперира в над 750 града, в 21 държави. На Балканите услугата е налична и в Румъния и Сърбия. Същевременно Glovo работи и в други точки на Европа, в Близкия изток, Африка и Латинска Америка.

Още по темата

Приложението е налично както за потребителите на Android, така и за тези на iOS.

По думите на Едуард Рохас, който отговаря за започването на бизнеса на фирмата у нас, ходът засилва присъствието на компанията в Европа.

Glovo навлиза на българския пазар в момент, в който пандемията продължава да ускорява насочването на домакинствата към онлайн пазаруването и подобрен род услуги за доставка. Индустрията преживя бум през последната година, благодарение на наложените от правителствата блокади за овладяване на разпространението на коронавируса.

В края на 2020 г. главният изпълнителен директор на една от големите компании в сектора – Deliveroo, заяви, че коронавирусната пандемия е ускорила насочването към онлайн поръчки на храна за вкъщи през приложения с две до три години. През февруари пък Sky News писа, че британският стартъп се подготвя да разкрие плановете си за първично публично предлагане в Лондон на 8 март.

Същевременно Amazon, която доставя всякакви продукти – от хранителни стоки, до дрехи и продукти за дома, преживява един от най-силните периоди за бизнеса си именно заради пандемията.

Преди дни друга услуга за доставка на храна за вкъщи – Instacart, удвои за втори път пазарната си оценка в рамките на година, достигайки 39 млрд. долара след нов кръг на финансиране за 265 млн. долара.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Японски концерн вдъхва надежда за облекчаване на недостига на чипове