Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Над една трета от хората биха удължили живота си с микрочип в мозъка

Според потребителите традиционните концепции за идентичност като възраст, пол и раса ще станат излишни до 2030 г., посочва се в доклад

Над една трета от хората биха удължили живота си с микрочип в мозъка

Снимка: SeongJoon Cho/Bloomberg

Повече от една трета (34%) от хората по света биха си имплантирали микрочип в мозъка, за да удължат продължителността на живота си. Една трета от потребителите смятат, че до 2030 г. биха се подложили на незадължителна операция, за да подобрят психичното си здраве.

Пак около една трета от потребителите биха се доверили на една компания за всичките си нужди, за да улеснят живота си - пазаруване, здравеопазване и финансови услуги, въпреки че повечето са скептични, че личните им данни биха били в безопасност по този начин.

Това са данни от най-новото проучване на комуникационната група dentsu - „Ерата на приобщаващата интелигентност“.

Докладът изследва потребителските тенденции в дългосрочен план и дава прогнози как те ще оформят следващото десетилетие.

Здравето и личното благосъстояние са ключовите теми в доклада и голяма част от потребителите споделят, че имат желание да започнат да употребяват технологиите, за да си осигурят добро здраве в бъдеще.

Проучването разглежда ефектът от пандемията и влиянието му върху по-бързото навлизане на дългосрочни тенденции, които засягат съвременните брандове. Докато онлайн търговията расте, голяма част от физическите бизнеси ще продължат да се борят за видимост.

Данните показват още, че 83% от анкетираните биха искали да имат по-голям контрол върху това как компаниите използват техните данни.

Близо две трети - 64% - от хората между 18 и 24 години вярват, че традиционните концепции за идентичност като възраст, пол и раса ще станат излишни до 2030 г. Това ще означава, че брандовете трябва да се преориентират и да работят по-усилено върху сегментирането на своята целева аудитория, да намерят тези черти, с които тяхната аудитория се самоопределя, а не тези, с които ги определя обществото, и да отразят този манталитет в своята комуникация и услуги, препоръчва компанията.

По статията работиха: Миглена Иванова, редактор Десислава Попова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (2)

3
 
1
 
2
преди 1 месец
Няма профилна снимка
Даа така е. Чиповете ще продължат да работят и след като мозъкът е умрял.
Напъните да се унифицират хората са обречени. Това е все едно да искаш да има един вид животно, един вид растение, един вид звезди, един вид планети, един вид галактики. Някои дори предполагат, че има повече Вселени, не е само тази в която живеем.
Ако нещо съществува изобщо, то е защото има многообразие, различност. Само така могат да съществуват взаимно балансиращи се системи. Класическият пример са екосистемите. Движението за унификация на хората, за единно управление, една компания (хайде да са няколко) и пр. неизбежно ще доведе до срив на човечеството. Природен закон.
3
 
4
 
1
преди 1 месец
от индиректно , към директно идиотизиране и контрол , с най хуманни подбуди - здраве и дъголетие ...

Още от Новини
Японски концерн вдъхва надежда за облекчаване на недостига на чипове