Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Президентът на Fujitsu: Човекът трябва да е в центъра на технологиите

Дигитализация, изкуствен интелект, Индустрия 4.0 – във фокуса на тазгодишния Fujitsu Forum

Президентът на Fujitsu: Човекът трябва да е в центъра на технологиите

Снимка: Investor.bg

Високите технологии са ключовият фактор за дигиталната трансформация, но всъщност нищо не може да се случи, без да сложим хората в центъра на тази трансформация. Това бе ключовото послание на президента на Fujitsu Тацуя Танака по време на откриването на годишния форум на компанията в Мюнхен.

„Именно хората са тези, които носят трансформацията. Страстта на някой, който иска да промени нещата, винаги ще вдъхновява другите и ще събира хората“, каза още Танака.

Още по темата

Цифровите технологии правят по-лесно от всякога хората да се свързват, добави Танака. „Дигиталните технологии правят по-лесно от всякога свързването на хората. Всички сме в центъра на голяма цифрова трансформация - технологии като изкуственият интелект и Интернет на нещата ще предизвикат големи промени в нашия бизнес и личен живот", каза той. „ Ето защо Fujitsu се фокусира върху съвместното създаване (co-creation), защото вярваме, че фокусът на тези усилия трябва да е от полза за всички хора".

Акцентът върху хората със сигурност не е случаен, а и самото пътуването до Мюнхен на Танака и сие със сигурност не е най-приятното за последните години, защото едва преди дни мениджърите обявиха официално закриването на завода за компютри в Аугсбург. Над 10 000 топ предприемачи и партньори се очакват на най-голямата вътрешнофирмена конференция на компанията в Европа - през двата дни в Конгресния център на Мюнхен, в непосредствена близост до панаира на града. А едва на 70 километра от тук служителите на компанията не знаят как да продължат кариерите си след две години.

По време на среща с медии и анализатори президентът на компанията Тацуя Танака обяви, че Германия остава важна за Fujitsu както по отношение на креативните идеи, така и по отношение на служителите. „Но искаме да видим тук ръст и развитие“, поясни пък от своя страна директорът за Европа Дънкън Тейт.

Клиентите на компанията се борят с последиците на дигиталната трансформация, а Fujitsu ще се концентира в бъдеще над това да им помогне, стана ясно по време на форума, който през тази година се организира под мотото Co-creation for Success и подчертава ангажимента на японската компания заедно с клиенти и партньори да разработи екосистема, която да насърчава креативността и иновациите, за да насърчи и дигиталната трансформация.

Чрез един от слайдовете Танака обясни, че Fujitsu следва отблизо целите на ООН за устойчиво развитие, които имат за цел да постигнат общество, в което никой не е изоставен. „Това е бъдещето, което се стремим да постигнем", поясни той.

Танака очерта как Fujitsu ще се опита да стимулира тази иновация чрез непрекъснатия преход към „компания, ориентирана към услугите", като се отдалечава от традиционната си хардуерна насоченост.

Подчертавайки 83-годишната история на компанията, президентът не пропусна да заяви, че в миналото Fujitsu се е преориентирала от доставчик на телекомуникации към производител на хардуер, а сега ще се занимава все повече и със софтуерни услуги.

По думите му с развитието на високите технологии нито една компания няма да може да прави абсолютно всичко, а японският концерн е избрал за себе си да се трансформира в доставчик на услуги.

Най-важната част от тази трансформация ще включва работа с клиенти от цял свят, по редица вертикали. Сред партньорите са Microsoft, Natwest и Securitas.

„Навсякъде по света съвместното създаване се превърна в нов стандарт в изграждането на бизнес успех", каза още той.

По статията работиха: автор Бойчо Попов, редактор Виктория Тошкова
Още по темата: Новини Fujitsu

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Новите бизнес начинания на Cisco се отплащат