Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Square отчете 64% ръст на приходите

Компанията се похвали с по-големия брой потребители на услугата си Cash App

Square отчете 64% ръст на приходите

Джак Дорси, главният изпълнителен директор на Square. Снимка: Cole Burston/Bloomberg

Square отчете по-добри от очакваното тримесечни резултати и силен ръст на своето приложение за потребителски разплащания, което доведе до ръст на цената на акциите ѝ, пише CNBC.

Базираната в Сан Франциско компания обяви, че нетните ѝ приходи за второто тримесечие са достигнали 1,92 млрд. долара, което е с 64% повече спрямо година по-рано. Коригираната печалба на акция е 18 цента, а това е значително над 5-те цента загуба на акция, която анализаторите, анкетирани от Refinitiv, очакваха.

Стойността на акциите се повиши с 11% по време на следборсовата търговия в САЩ, а от началото на годината е нараснала поне два пъти, след като потребителите се насочиха към дигитални разплащания по време на пандемията.

Нейната услуга Cash App, конкурент на Venmo на PayPal, помогна за по-доброто представяне на Square през второто тримесечие. Брутната печалба от приложението е скочила със 167% на годишна база до 281 млн. долара.

Размерът на средствата, които потребителите държат в приложението, е нараснал с 86 на сто спрямо предходното тримесечие. Услугата достигна 30 млн. потребители през юни от 26 млн. в края на миналата година, твърди компанията.

Въпреки растежа на Cash App, компанията е силно зависима от малкия бизнес, като кафенета и ресторанти, чрез своите лични терминали за разплащане. Много от тези физически обекти бяха принудени да затворят врати заради пандемията.

Брутната печалба на Square от основния ѝ бизнес е спаднал с 9% спрямо миналата година до 316 млн. долра. Брутният обем на разплащанията пък се е свил с 15 на сто на годишна база през второто тримесечие.

Тенденциите в разплащанията са се подобрявали във всеки от месеците от тримесечието, след като бяха наложени свързаните с Covid-19 блокади, а търговците се адаптираха към безконтактните плащания, посочва Square.

Редица търговци преминаха онлайн. Обемът на разплащанията в Square през онлайн канали се е повишил с 50% спрямо същия период на миналата година, обяви компанията.

Звеното Square Capital отчете значителен спад на приходите след като паузира отпускането на повечето нови заеми за тримесечието.

Square трябва да обяви финансовия си отчет тази вечер, след края на борсовата търговия в Съединените щати, но представи резултатите си по-рано, след като Bloomberg News ги разкри предварително.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Миглена Иванова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
SoftBank планира да пусне на пазара в Япония ресторантьорски робот