Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Telecom Italia очаквано пропусна годишните си цели

Причината е в губещата дъщерна компания Telecom Italia Media Broadcasting

Telecom Italia очаквано пропусна годишните си цели

Telecom Italia Media Broadcasting разпространява телевизионните канали LA7 и MTV. Снимка: Ройтерс

Най-голямата телекомуникационна група в Италия - Telecom Italia, не успя да изпълни собствените си цели за изминалата година.

Печалбата преди лихви, данъци, обезценяване и амортизация (EBITDA) се е свила над 5 на сто до 11,66 млрд. евро в сравнение с предходната година. Компанията си беше поставила за цел да постигне същата оперативна печалба като през 2011 г.

Нетният дълг на групата в края на декември също е надвишил поставените цели със 770 млн. евро и е достигнал 28,27 млрд. евро, след като концернът не успя да продаде дъщерното си дружество Telecom Italia Media Broadcasting.

Общите приходи на групата са намалели с 1,5% до 29,5 млрд. евро също в съответствие с очакванията на анализаторите. По-ниските продажби на вътрешния пазар частично са били компенсирани от по-добрия бизнес в Аржентина и Бразилия.

Дъщерното дружество за разпространение, което управлява телевизионните канали LA7 и MTV, е дълбоко в червената зона и само през последното тримесечие нетният дълг е нараснал с 36 млн. евро до 260,1 млн. евро.

Продажбата на Telecom Italia Media SpA ще бъде разисквана на среща на борда на директорите на групата.

Telecom Italia, чийто кредитен рейтинг може да бъде понижен заради пропуснатите цели, ще представи до дни новата си стратегия за периода 2013 г. - 2015 г. Анализаторите се надяват да бъдат дадени данни и за дивидентите. През миналата година компанията плати по 4,3 цента на акция, като общо бяха изплатени 900 млн. евро.

По статията работиха: Бойчо Попов, редактор Миглена Иванова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Влиза ли суперкомпютърът в мащабните проекти на бизнеса?