IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Burberry с ръст на продажбите от 3%

Силното представяне у дома и завръщането към растеж в Китай подкрепя британската модна марка

11:41 | 19.04.17 г.
<p>
	<em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

Сравнимите продажби на британската модна група Burberry се увеличават с 3% през втората половина на финансовата ѝ година, подкрепени от „изключително“ представяне във Великобритания и завръщане към растеж на китайския пазар, съобщава Financial Times.

Компанията съобщава, че приходите от търговия на дребно нарастват с 3% до 1,268 млрд. паунда през шестте месеца до края на март (без валутните ефекти) и с 19% като се вземат предвид валутните влияния.

Общите приходи обаче намаляват с 1% (19% с валутните ефекти) на фона на свиващия се пазар в САЩ и „намаляването на складовите наличности“ на отдела за разкрасяващи продукти, докато Burberry се подготвя за новото си партньорство с козметичната марка Coty.

По-рано този месец Burberry реши да се откаже от експеримента си с разработването на бизнес с аромати, обявявайки, че ще се обедини със City чрез франчайз.

Компанията допълва, че продажбите през първото полугодие се подкрепят и от гамата с аксесоари, включително двоен ръст при кожените стоки.

Растежът в САЩ и американските континенти се забавя на фона на по-силния долар и „стратегическите действия, предприети, за да се защити позиционирането на бранда в среда на по-силни промоции в САЩ“, казват от Burberry.

Китайските продажби нарастват с между 6% и 9%, но спадат в Хонконг и Корея и не успяват да постигнат едноцифрен растеж в Азия като цяло. Великобритания се оказва „изключителен“ регион на растеж, бизнесът във Франция също се подобрява.

Главният изпълнителен директор и главен творчески директор Кристофът Бейли заяви: „В несигурна среда продължаваме да предприемаме действия, за да заздравим бранда и да позиционираме Burberry към растеж. Изключителното представяне на модата и силният отговор на потребителите към нови продукти подчертават нашата нова творческа инерция“.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 07:29 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още