IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Българска компания изнася дървени картички за Европа, САЩ и Китай

Разчитаме на уникалния дизайн, качество и ръчния труд, посочи Ивайло Томов, управител на WishMash

15:29 | 02.04.21 г.
<p>
	<em>Снимка: WishMash F</em><em>acebook page</em></p>

Снимка: WishMash Facebook page

Картичките са неотменна част от всеки празничен повод, независимо дали е корпоративен или личен. Как се развива пазарът на дървени картички в условията на пандемия? Откъде се внася дървесината, как се движат цените на едро и къде извън България има пазар за продукцията в тази област, разказва в "Bloomberg TV Bulgaria Интервю" Ивайло Томов, управител на WishMash.

Той посочи, че възприемат своето производство като мисия да възпитава хората в естетически вкус към дребните неща в бита. Затова в WishMash разчитат на уникалния дизайн, качество и ръчен труд.

Брандът е решил да не работи с прекупвачи, а да комуникира директно с клиентите си единствено чрез социалните мрежи. Голяма верига магазини е предложила на WishMash да произвеждат картички, които да пласират в обектите й, но от фирмата са отказали, за да съхранят уникалността на дизайните си, която би изчезнала при масово производство.

От разговора стана ясно, че WishMash изнася за цяла Европа, САЩ и Китай. "Интересът към българските продукти е голям, особено когато са качествени", коментира управителят на компанията.

Томов отбеляза, че в пандемията е трудно да се съхрани бизнесът, но е възможно малките фирми да оцелеят.

„Разчитаме само на собствен капитал. Продължаваме да развиваме фирмата си, ще произвеждаме нови продукти и инвестираме в машини", обясни управителят на WishMash, като разкри, че успехът се дължи на работата с лазерна технология и много видове дървесина, като за всеки продукт се използва различен вид дърво.

Ивайло Томов подчерта, че не се прави компромис с качеството и затова използват доставчици от други страни.

Той съобщи, че вече се разработва и онлайн магазин, който да предлага уникалните произведения от дърво.

Как хобито на трима партньори архитекти се превръща в бранд с наложена марка? С какви нови продукти се разширява асортиментът на WishMash? С какви нови артикули фирмата ще зарадва децата? Как зелените тенденции влизат в дейността на фирмата?

Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.

Всички гости на рубриката "Bloomberg TV Bulgaria Интервю" може да видите тук.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 19:16 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още