Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Глобалните продажби на McDonald's се подобриха през третото тримесечие

Специалните промоции подкрепиха бизнеса на компанията

Глобалните продажби на McDonald's се подобриха през третото тримесечие

Снимка: Kyle Grillot/Bloomberg

Глобалните продажби на McDonald’s са се подобрили през третото тримесечие спрямо второто, а на годишна база са спаднали с 2,2%, след като поръчките на гишетата за автомобили са скочили, а специалните промоции са довели до двуцифрен ръст на продажбите през септември, обяви компанията, цитирана от Ройтерс.

Сравнимите продажби са се свили с близо 24 на сто спрямо предходното тримесечие, тъй като ресторантите бяха затворени, а американските потребители си стояха вкъщи в ранните месеци на пандемията.

Предвид несигурността по-рано тази година заради Covid-19 и влиянието му върху операциите, базираната в Чикаго верига за бързо хранене органичи разходите си за реклама, но сега започна да използва маркетинг бюджета си за национални кампании.

Още по темата

В средата на септември тя започна промоция за ограничен период от време с рапъра Травис Скот. Освен това добави Spicy Chicken McNuggets и предложи специални оферти за Националния ден на чийзбургера.

Глобалните резултати бяха подкрепени от положителния импулс в САЩ, където продажбите в обектите, отворени от поне година, нараснаха с 4,6% през тримесечието, което завърши на 30 септември.

Въпреки това продажбите във Франция, Испания, Германия и Великобритания се забавиха.

В сряда бордът на директорите на McDonald’s одобри 3% увеличение на тримесечния дивидент за акционерите до 1,29 долара за обикновена акция.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Десислава Попова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Американците ще харчат рекордно в предстоящия сезон на празниците