Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Жаждата на Китай за коняк подкрепи продажбите на Remy Cointreau

Компанията запази прогнозата си за растежа за текущата оперативна печалба за годината

Жаждата на Китай за коняк подкрепи продажбите на Remy Cointreau

Снимка: Архив Ройтерс

Компанията за алкохолни напитки Remy Cointreau отбеляза по-добри от очакванията продажби за второто тримесечие, подкрепена от стабилното търсене на по-скъпия ѝ коняк в Китай, и запази прогнозата си за по-висок ръст на печалбата тази година, предава Ройтерс.

Групата, която произвежда коняка Remy Martin и рома Mount Gay, се фокусира върху продажбата на напитки на цена от поне 50 долара бутилката като част от стратегия, спечелила от възстановяването на търсенето в Китай, както и от стабилните продажби на най-големия ѝ пазар – САЩ. 

Още по темата

Продажбите за трите месеца до 30 септември възлизат на 329,8 млн. евро, което представлява годишен ръст от 9,1%. Това е над прогнозите на анализаторите за растеж от 7,8% от анкета, изготвена от компанията.

За сравнение, годишният ръст на продажбите за първото тримесечие бе 5,9%.

Продажбите на коняка Remy Martin, който формира около 71% от общите продажби на групата, са се увеличили с 12,2% на годишна база спрямо 11,1% през първото тримесечие.

Компанията отдава по-силните продажби на коняк на „продължаващите отлични тенденции в Континентален Китай, както и на други пазари в Азиатско-тихоокеанския регион“.

Данните на Remy са подобни на публикуваните по-рано тази седмица резултати на конкурента Pernod Ricard, която също отчете по-силни продажби за тримесечието благодарение на силното търсене в Китай и Индия.

Миналия месец британският конкурент Diageo заяви, че очаква органичният ръст на нетните продажби през 2019 г. „до голяма степен“ да съответства на този от миналата фискална година – 5%, макар че компанията предупреди за удари от валутните влияния.

Remy Cointreau запази прогнозата си за растежа за текущата оперативна печалба за годината при постоянни валутни курсове и обхват за консолидация.

През юли финансовият директор Лука Марота заяви, че се чувства „добре“ с оценките на анализаторите за 13-процентов ръст на текущата оперативна печалба за финансовата година.

По статията работиха: Виктория Тошкова, редактор Бойчо Попов

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Най-добрият ресторант в света записа първата си загуба от четири години