Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Най-големите световни компании се обединяват, за да се борят с неравенството

Група от 40 организации обсъжда идеи за справяне с въпроси като равенството между половете или интеграцията на бежанците

Най-големите световни компании се обединяват, за да се борят с неравенството

Източник: Ройтерс

Коалиция от някои от най-големите световни компании, включително Danone, Unilever и Mars, планира да разшири проектите си, насочени към борба с неравенството.

Групата от 40 компании, наречена „Бизнес за приобщаващ растеж“, или B4IG, проведе първото си заседание на борда в понеделник, обсъждайки идеи за справяне с въпроси като равенството между половете и интеграцията на бежанците на работното място. Програмата се стреми да разработи мащабен план за изпълнение на над 50 проекта, които са получили инвестиционни обещания в размер на 1,4 млрд. долара, пише Bloomberg.

Инициативата е спонсорирана от Организацията за икономическо сътрудничество и развитие, която ще работи за осигуряване на инструмент за измерване, който да покаже въздействието на проектите. Групата, водена от Danone, обеща на срещата на върха на Г-7 през август да подкрепя приобщаващия растеж и оттогава спечели нови участници като UniCredit и Michelin.

"Ние виждаме смисъл да внесем конкретни промени в начина, по който компаниите правят бизнес", каза в интервю главният изпълнителен директор на Danone Емануел Фабер.

Списъкът с инициативи включва тази на Danone и Mars, които подкрепят малките ферми, въвеждайки устойчиви практики, които увеличават приходите. Henkel и други немски компании започнаха проект, който предлага стажове и програми за обучение на бежанците, за да улесни интеграцията им. Проект на BASF за рециклиране на пластмаса в Нигерия има за цел да създаде до 1525 работни места до 2025 г., като планът е 60% от тях да бъдат заети от жени.

„Надеждата е тези инициативи да вдъхновят публични политики ", добавя Фабер, цитиран от Bloomberg.

По статията работиха: Десислава Йорданова, редактор Елена Кирилова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (2)

0
 
2
 
2
преди 8 месеца
Няма профилна снимка
чиста проба лицемерие и ПР.
1
 
3
 
1
преди 8 месеца
Няма профилна снимка
Тези си нямат истински проблеми и си създават измислени.
Да бяха отделили малко време да помислят за замърсяването което създават...

Още от Новини
Коронавирусът донесе 25% спад на приходите на компанията майка на Burger King