Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

PepsiCo преговаря за придобиването на кокосовата вода Vita Coco

Придобиването е част от усилията на компанията да се насочи към по-здравословни продукти

PepsiCo преговаря за придобиването на кокосовата вода Vita Coco

Снимка: Архив Ройтерс

Производителят на безалкохолни напитки PepsiCo преговаря за придобиването на All Market Inc, собственик на марката кокосова вода Vita Coco, в която инвестират знаменитости като Мадона и Матю Макконъхи, съобщи Ройтерс, позовавайки се на запознати източници.

Придобиването би помогнало на PepsiCo да разнообрази своя списък с продукти, в момент когато компанията се бори с намаляващи продажби заради променящия се вкус на потребителите и търсенето на много по-здравословни варианти от газираните напитки.

Базираната в Ню Йорк PepsiCo обаче е предложила  значително по-малка сума от тази, срещу която собствениците на All Market се опитват да продадат бизнеса си, което поражда несигурност дали двете страни ще достигнат до споразумение.

Засега компанията за безалкохолни напитки не е коментирала предстоящата сделка, Vita Coco отказва коментар, а Ройтерс се позовава на анонимни източници, тъй като преговорите са поверителни.

Още по темата

Основана през 2004 г. от двама приятели от детска възраст в Ню Йорк, Vita Coco вече реализира продажби в 30 страни и е световен лидер на пазара на кокосовата вода с 26% пазарен дял от 2,5 млрд. долара, показват данни на изследователската компания Euromonitor International.

Извлечена от млади, зелени кокосови орехи, кокосовата вода вече се радва на сериозен интерес в Северна Америка и Европа.

В същото време Pepsi се опитва да разработи бизнеса с по-здравословни продукти, като миналата година обяви, че се стреми да придобие няколко компании, произвеждащи полезни храни и напитки.

PepsiCo също притежава марката овесени ядки Quaker Oats, чипса Frito-Lay, енергийната напитка Gatorade и портокаловия сок Tropicana.

Последното придобиване в сектора на здравословните напитки беше производителят на пробиотични напитки KeVita Inc, който Pepsi се съгласи да купи миналата година. През януари конкурента на компанията - Dr Pepper Snapple Group - придоби антиоксидантните напитки Bai Brands LLC за 1,7 млрд. долара.

По статията работи: Веселина Василева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
"Цар Лъв"оглави бокс офис класацията на Северна Америка