Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Производителят на Nivea продава повече сапуни и по-малко слънцезащитни продукти

Beiersdorf отчита спад на рентабилността си заради по-слаби продажби на премиум марката La Prairie

Производителят на Nivea продава повече сапуни и по-малко слънцезащитни продукти

Снимка: Krisztian Bocsi/Bloomberg

Производителят на Nivea Beiersdorf заяви във вторник, че премиум марката La Prairie за грижа за кожата и слънцезащитни продукти отчита спад в продажбите заради пандемията от коронавирус, докато продажбите на сапуни и кремове за ръце са се повишили, предава Ройтерс.

Beiersdorf обяви, че приходите ѝ от продажби на La Prairie са спаднали с 36% през първото тримесечие на годината поради срива в глобалния туризъм. Компанията също така очаква  значително въздействие от пандемията през второто тримесечие, каза главният изпълнителен директор Стефан дьо Льокер пред журналисти.

Още по темата

Финансовият ръководител на Beiersdorf Деси Темперли казва, че спадът на продажби на La Prairie - марката с най-висок марж на групата - както и ръстът в продажбите на стоки за лична хигиена с по-нисък марж, са се отразили на  рентабилността на компанията.

Миналата година Beiersdorf купи американската марка Coppertone от Bayer за 550 милиона долара, за да затвърди позициите си в Северна Америка. Nivea Sun пък е водеща марка за зашита от слънцето в Европа.

Beiersdorf отчете, че приходите ѝ от продажбите на лекарствени кремове Eucerin и Aquaphor са нараснали с 11,5% през тримесечието. В същото време пластирите Hansaplast отбелязват ръст в продажбите си от 10,1%. Продажбите на Nivea от друга страна са спаднали само с 0,6%.

Бизнесът с лепила Tesa на Beiersdorf отчита спад в приходите от продажби с 5,1% през първото тримесечие, но Темперли отбеляза, че поръчките в Китай са се повишили в края на март, след като автомобилната индустрия възобнови дейността си.

Приходите от продажбите на Beiersdorf, получени чрез електронна търговия, са нараснали с 23% през първото тримесечие на годината.

 

По статията работиха: Радостина Ивчева, редактор Бойчо Попов

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Парите като фактор за пълноценен живот – преди и след кризата