IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Силен екип и поглед далече напред пишат историята на "Авенди"

Компании като Diageo и Moët Hennessy се доверяват на българската компания при тестването на концепции за нови продукти на пазара

09:00 | 01.11.21 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Христо Бойчев, Управител на Авенди</em></p>

Христо Бойчев, Управител на Авенди

Понякога успехът е плод на щастлива случайност. В повечето случаи обаче един успешен бизнес се нуждае от много повече.

Откриваме това „много повече” в ДНК-то на компанията "Авенди", един от лидерите в дистрибуцията и маркетинга на бързооборотни и други стоки у нас. С 20 години история зад гърба си днес Авенди, част от ВМ Финанс Груп, представлява за България брандове като Moët & Chandon, Dom Perignon, Johnnie Walker, Bushmills, Perrier, Plasmon, Vegeta, Filippo Berio, Bella и Purina. Всяко едно ново партньорство е внимателно анализиран ход от страна на компанията, която от самото си създаване разчита на ясна визия и култивира сплотен и силно мотивиран екип.

Силата на внимателно пресметнатите решения

Създателят на компанията, Васил Мирчев, основава "Авенди" преди 20 години като нов проект в сферата на дистрибуцията, в който вижда потенциал за развитие на бизнеса в дългосрочен план.

„От самото си основаване компанията има стратегически поглед с дългосрочна перспектива за развитие, с поглед в тенденциите на пазара, в предвиждането на потребителското търсене”, потвърждава управителят на "Авенди" Христо Бойчев. "Авенди" разширява портфолиото си от брандове с голяма динамика, но добавя само такива продукти и услуги, в които вижда дългосрочност и устойчивост. Това са ценности, които още основателят на Авенди Васил Мирчев е заложил в основите на компанията. 

„През годините сме получавали много предложения за партньорства, но с екипа внимателно ги разглеждаме от всички страни, правим задълбочена оценка, как се вписват в стратегията и модела ни на работа”, разказва Христо Бойчев. И добавя уверено, че в бизнеса няма истински трудно решение, когато то е информирано такова.

„Очевидно сме припознати като партньор, който действа системно и открито.”

 През всяка от годините на съществуването си Авенди получава признание и награди от компаниите с глобални лидерски позиции, с които работи – за най-добър дистрибутор, иновации и иновативни идеи, реализирани на пазара, устойчив ръст на бизнеса, най-добра пазарна трансформация, партньор на годината и много други.

Компании като Diageo и Moët Hennessy се доверяват на българската компания при тестването на концепции за нови продукти на пазара. Христо Бойчев припомня, че през тази година, България беше избрана за една от двете европейски държави, в които се тества концепция за уиски, насочено към младата аудитория – Johnnie Blond на Johnnie Walker. България е и един от тестовите пазари за Chandon Garden Spritz, марка на компанията Moët Hennessy. На база резултатите от тези тестове и препоръките на екипа на "Авенди" и двете компании са взели решение Johnnie Blond и Chandon Garden Spritz да бъдат пуснати за продажба на всички световни пазари през 2022 г.  

Кампании, които преначертават облика на пазара

През 2013 г. екипът на "Авенди" реализира кампанията "Johnnie Walker „Негово величество Вкусът“. Кампания, която прави марка уиски номер 1 в света предпочитана такава и в България. Друга кампания, която оставя следа, е свързана с марката Bushmills, a именно Bushmills brothers – автентичното и неподправено приятелство. По време на тази кампания Bushmills печели рекорден пазарен дял и се утвърждава сред лидерите в категория ирландско уиски на българския пазар. Неслучайно и към момента България е в Топ 5 страни в света по продажби на марката Bushmills.

Амбицията да не преставаш да се развиваш

В "Авенди" тя задължително стъпва върху екипния дух, откритата комуникация и желанието да се създадат възможности всеки един служител да заеме перфектната за него позиция. Тази, която ще го мотивира и ще му позволи да изявява най-силните си качества, да придобива нови знания и да се развива.   

В компанията днес има служители с повече от 10 и дори 20-годишна кариера в нея, което е свидетелство за възможностите, които Авенди създава за екипа си. В тази категория попада Славка Анчева, мениджър Търговски маркетинг в дивизия „Напитки“, която е и служител на годината за 2019 г. в програмата за признание на "ВМ Финанс Груп", част от която е "Авенди". Тя е в екипа на "Авенди" от 2012 г., а във "ВМ Финанс груп" работи от 2010 г. „Обичам марките, които компанията развива. Другото нещо, което е силен мотиватор за работата ми в компанията, е екипът. Авенди като компания винаги е имала сплотен екип от професионалисти – нещото, което вярвам, че е ключът към успеха”. 

Славка Анчева, мениджър Търговски маркетинг в дивизия „Напитки“

„За да работя добре, трябва да съм част от силен и мотивиран екип, който жадува за предизвикателства и победи”, потвърждава Христо Бойчев. Който вярва и в още нещо - че всеки един член на екипа трябва да се чувства значим и да може спокойно и уверено споделя позицията и идеите си. Естествен аспект на работата в компания, която гради успеха си върху добре информирани решения.

Защото знаем, че те винаги се вземат заедно.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 21:56 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още