IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

"Спайдър-мен" се изкачи до върха на боксофиса, но едва ли ще спаси Sony

"Играта на играчките" остава на втора позиция

11:16 | 08.07.19 г.
<p>
	<em>Снимка: Spider-Man Facebook page</em></p>

Снимка: Spider-Man Facebook page

"Спайдър-мен" се насочи към кината в САЩ и Канада този уикенд и донесе неприятна изненада на Sony Pictures Entertainment, пише Bloomberg.

Вторият филм от новата серия продукции за тийнейджъра супергерой и неговото алтер его Питър Паркър носи името “Спайдър-мен: Далече от дома”. Той дебютира на 2 юли в Северна Америка и поведе боксофиса с 93,6 млн. долара приходи, сочат данни на Comscore. Анализаторите, обаче, очакваха сумата да е около 97,4 млн. долара за периода петък-неделя.

Това със сигурност ще е една от най-големите продукции на Sony за 2019 г. Тя изкачи студиото над петото място в боксофиса и насърчи преобръщането на компанията под ръководството на новия директор на развлекателните операции Тони Винчикера. Но за разлика от Walt Disney и Warner Bros., Sony няма стабилни супергерои отвъд "Спайдър-мен", които да ѝ помагат да продава повече билети.

“Винчикера свърши невероятна работа - намали разходите, концентрира операциите и се фокусира върху телевизионната страна като истински доставчик в стрийминг вселената”, посочва Рич Грийнфилд, анализатор на BTIG. Компанията увеличи печалбата си с една трета до 54,6 млрд. йени (506,1 млн. долара) при 2,4% по-ниски приходи.

Лидерът в боксофиса от миналата седмица “Играта на играчките 4” остава на второ място с 34,3 млн. долара приходи от продажбата на билети в САЩ и Канада. “Вчера си е за вчера” е трети с 10,8 млн. долара приходи.

Ситуацията в боксофиса не е съвсем розова. Към миналия уикенд вътрешните приходи от продажби генерират близо 10% спад от началото на годината, след като станахме свидетели на няколко по-слабо представили се продължения или възраждания на старти продукции, включително “Годзила” на Warner Bros. и зле продавания “Мъже в черно” на Sony.

По-големият въпрос е как Sony, както и другите по-малки студиа, ще се справят в следващите години, докато Disney, AT&T и Comcast инвестират милиарди в ексклузивно съдържание за собствените им стрийминг услуги.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 19:13 | 10.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още