Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Warner Music придобива уебсайт, насочен към младежите

Целта на звукозаписната компания е да не е толкова зависима от играчи като Spotify

Warner Music придобива уебсайт, насочен към младежите

Снимка: Pixabay

Музикалната компания Warner Music Group придоби уебсайта за поп култура Uproxx, който може да ѝ помогне да достигне до младата аудитория онлайн и да създава съдържание отвъд музиката, пише Wall Street Journal.

Сделката, оценена на „десетки милиони“, според запознат източник дава на третата по големина звукозаписна компания достъп до близо 40-те млн. потребители на Uproxx.

Придобитата компания ще продължи да се управлява от главния изпълнителен директор Бенджамин Бланк и съоснователя и издател Джарет Майер. Тя ще запази своята редакционна и творческа независимост, „включително работейки с всякакви изпълнители, спортисти и иноватори“, обявиха компаниите.

Въпреки че музикални компании като Warner имат множество възможности да достигат директно до потребителите, включително през уебсайтовете на изпълнителите, обичайно те не притежават отделни платформи за пряка комуникация с аудиторията. Отвъд това, че ще даде по-задълбочена информация за интересите на младите и дигиталната публика, тя придобива творческите услуги, производството и екипа по продажби на фирмата.

Uproxx, която е създадена през 2008 г., отразява поп културата, включително музика, спорт и мода. Уебсайтът разчита много на видеата и статии за най-новите филми и албуми.

"Не е достатъчно просто да доставяш страхотна музика на света“, коментира Макс Лусада, който ръководи звукозаписните операции на Warner Music. По думите му вместо това компанията иска да разработва своя собствена връзка с потребителите, вместо да бъде зависима от играчи като Spotify и други дистрибутори в това отношение.

Придобиването е най-новият ход на Warner, който има за цел да диверсифицира бизнеса ѝ извън музиката. Миналата година тя придоби Songkick – платформа, която препоръчва концерти на потребителите и продава билети.


 

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Виктория Тошкова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари ()


Още от Новини
Най-добрият ресторант в света записа първата си загуба от четири години