Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Състоянието на германската автомобилна индустрия се подобрява през март

Пролетта пристигна за автомобилните производители, изтъква Клаус Волрабе от германския научен институт

Състоянието на германската автомобилна индустрия се подобрява през март

Снимка: Alex Kraus/Bloomberg

През март бизнесът на германските производители на автомобили и техните доставчици се подобрява, посочва германският институт Ifo в публикация на своя сайт.

Показателят на Ifo за състоянието на бизнеса се повишава от минус 0,4 пункта през февруари до плюс 7,9 пункта през март.

„Пролетта пристигна за автомобилните производители“, изтъква Клаус Волрабе, ръководител на проучванията в Ifo.

В същото време мениджърите вече не гледат с толкова голям оптимизъм към следващите месеци. Показателят за оптимизма при мениджърите се понижава през март до 19,1 пункта от 37,3 пункта за февруари.

„Въпреки това автомобилните производители успяха да продължат да се радват на силни поръчки“, добавя Волрабе.

Що се отнася до търсенето, резултатът от проучването показва, че индексът в случая нараства от минус 1 пункт през февруари до плюс 10,7 пункта за март.

Показателят за поръчките от своя страна отчита ръст от 11,7 пункта за февруари до 14,8 пункта през март.

Според Ifo производството вероятно ще нарасне допълнително. Индексът за производството се увеличава до 46,1 пункта спрямо 35,7 пункта през февруари.

Автомобилните производители очакват износът им да продължи да нараства.

Запасите от готова продукция остават по-големи от обичайното за сезона. Тук показателят пада до минус 10,3 пункта спрямо минус 9,9 пункта през февруари.

В същото време компаниите ограничават наемането на нов персонал въпреки оптимистичното развитие при бизнеса.

По статията работиха: Аспарух Илиев, редактор Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
България е сред държавите в ЕС с най-слаба моторизация на населението